Vraag

Ik wil niet dat leerkracht praat over mijn medicatie

  • 20 January 2022
  • 4 reacties
  • 67 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hey, 

gisteren was het echt een rare dag… ik heb een goeie vriendin en ik vertel er eigenlijk alles tegen. 

gisteren had ze opeens een bericht gestuurd naar mijn leerkracht om te zeggen dat het niet goed ging met me en dat ze haar zorgen maakt, natuurlijk was ik niet boos op haar want ik wil dat zij haar ook goed voelt. 

maar ze had ook verteld over mijn medicatie… sinds kort neem ik heel vaak medicatie en ook wel veel in de hoop dat ik moe wordt en gewoon kan slapen enz. 

maar ik had niet verwacht dat ze dat had gezegd en nu had die leerkracht me ook gestuurd enz en ze weet alles door mijn vriendin maar ik wil er echt niet over praten met school enz. maar ik zit ook op een instelling en ik wil ni dat ze het gaat doorvertellen. 

weet iemand hoe ik kan zorgen dat ze het niet doorverteld? als je het vraag luistert ze er niet naar. 

pls help


4 reacties

Dat je medicatie moet gebruiken is natuurlijk heel naar voor jou! Maar als ze het gaat doorvertellen; hoe erg is het dan? Heel veel mensen gebruiken medicatie! Daar is niets mis mee! Je kan haar natuurlijk vertellen dat je het echt niet leuk vind als ze het gaat zeggen. En dan gaat ze hopelijk inzien dat je het echt niet leuk vind! 
 

Nog super veel succes ermee! 

Kan je niet aan de ene leerkracht vragen of die het er met haar over wil hebben zodat ze allebei hun mond houden?

Reputatie 2
Badge +1

Nee want het is een leerling en een Leerkracht

Reputatie 2
Badge +1

Met medicatie bedoel ik overdosisen

Reageer