Ik wil mensen doden om ze te helpen

  • 7 October 2022
  • 6 reacties
  • 246 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hallo, het is misschien handig om eerst eventjes te melden dat ik serieus ben en deze gedachtes al heb sinds kleins af aan.

Ik heb nooit veel emoties gehad of empathie op een normale manier, mensen omschrijven me als een robot. Ik nam afstand van andere kinderen, en was iets te geïnteresseerd in de verhalen van mijn groep 4 meester die meestal gingen over christenen die vermoord werden. Ik werd er niet blij van, maar ook niet verdrietig of boos. Ik was alleen heel geïnteresseerd en speelde de verhalen na met poppen. Later leerde ik steeds meer over gruwelijke evenementen in de geschiedenis, maar ook over vele andere dingen zoals moordenaars zoals ted bundy of die rare killer clown. Ik werd gefascineerd en geobsedeerd door moord, niet omdat ik een sadist ben of agressief. Ik geloof dat dood een uitweg is, je kan vluchten naar de hemel. Ik wil mensen doden om ze te helpen, en ik krijg dit idee niet uit mijn hoofd. Ik denk aan hoe ik ze wil vermoorden en dat is op een vredige manier, ik vergelijk het met euthanasie. Ik weet dat dit niet gezond is, maar ik kan er niets aan doen.


6 reacties

Reputatie 4
Badge +3

hoi komkommerfan, ik zou als ik jou was hulp zoeken door bijv met iemand te praten de je vertrouwt en dan samen naar een psychool (op zoek) te gaan. Misschien helpt deze video ook, kijk t maar helemaal uit want de titel klopt niet voor jou natuurlijk: https://youtu.be/cCedEJWa9Vs

Reputatie 3
Badge +2

Hi @komkommerfan

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je kan omgaan met deze gedachtes. 

Groetjes, 

Hanne | De Kindertelefoon

Reputatie 1
Badge +1

onnodige quote verwijderd 


Misschien Pyschopathy? Dat zou een reden zijn van lek aan empathie en emoties. Heb hier zelf ook last van, je bent niet de enige. Ik heb de raarste gedachtes net zoals jij. In mijn ogen is het normaal. Het is gezond, je hebt een sterk gevoel. Meeste mensen hebben dat niet.

Reputatie 7
Badge +17

Zolang het maar bij gedachtes blijft natuurlijk.

Er zijn natuurlijk zogenaamde 'angels of death' Mensen die anderen willen redden door ze te doden ( bevrijden van het leven). Het probleem is alleen dat zij beslissen of een ander gered moet worden. Een dat het dan hun wens is ipv het slachtoffer.  

Ik zou eerlijk naar jezelf kijken en je afvragen waarom jij deze neiging hebt.  

Reputatie 1
Badge

Dit is niet echt gezond. Ik denk dat je hulp nodig hebt. Ik geloof ook dat de dood een uitweg is ( ik wil zelf niet meer leven). Als een ander mij zou vermoorden op mijn verzoek dan zou ik dat veel snellen doen dan dat ik het zelf zou doen. Kortom dan maken meer mensen deze onnodige beslissing en misschien zelfs wel te snel.

Stay safe allemaal!!

X iemand met veel problemen

Reageer