ik wil liever dood.

  • 21 November 2020
  • 3 reacties
  • 86 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy, 

in mijn leven gebeurde de ergste dingen, en ik weet niet zo goed hoe ik ermee om kan gaan. Ik heb veel gedachtes met wat als ik dood.  Ik weet niet zo goed wat k ermee aan moet en hoe ik mijn verhaal aan iemand kan delen.


3 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Hoi, wat voor gedachten heb je dan nog meer? Als je het wilt zeggen.

 

Wat voor dingen zijn er gebeurd in je leven? Als je niet weet met wie je kan praten, kan je het misschien opschrijven, dan ben je het toch nog een soort van kwijt. 

Hey @Anoniem0487,

Ik heb dit ook gehad en mijn tips zijn om er met mensen over te praten die dicht bij je staat zoals je ouders/verzorgers vrienden etc.
 

Deze periode kan je zien als een tunnel en jij bent de auto die er doorheen rijdt.
De tunnel lijkt oneindig maar aan alles komt een eind, dus ook de rot gevoelens en gedachtes.
Of de auto gaat erg traag omdat het volbeladen is, dus gooi t eruit!
Zeg bijv tegen je ouders/verzorgers of wie dan ook hoe je je voelt en dat kan een hele opluchting zijn waardoor je sneller door die tunnel gaat!

Ik heb zelf ook veel gevoelens verborgen gehouden en dat is een no go, ik vond het zelf erg lastig om over dit soort dingen te praten face to face dus bijv een whatsapp berichtje is makkelijker om alles te zeggen wat je wilt.

 

Hopelijk heeft dit geholpen :)

Groetjes,

Mike

Reageer