Vraag

ik wil hulp

  • 23 April 2023
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Hi iedereen,

Ik heb tegenwoordig veel problemen met eten het lukt mij niet om meer goed te eten en mijn ouders maken zich zorgen omdat ze mij botten kunnen voelen als ze mij bijvoorbeeld een knuffel geven.

Ik denk dat ik eetproblemen heb of zelf anorexia maar de ene dag wil ik heel graag hulp en de volgende dag ben ik weer bezig om nog meer kilo's af te vallen (ben namelijk 20 kilo in een half jaar af gevallen).

Het enigste problemen dat ik heb is dat ik geen hulp van mijn ouders wil en dat het mij stress. 

Heeft iemand tips hoe ik dit kan aan pakken want ik ben teneinde raad?!


2 reacties

Super vervelend dat je je zo moet voelen, maar ik denk dat als je echt beter wilt worden je dan toch wel hulp moet gaan zoeken of moet accepteren van je ouders. Zonder hulp is het denk ik veel te moeilijk om zelf op te lossen?

Kan je de KT niet een keertje bellen of chatten, zij hebben misschien ook wel goede tips voor je..

Reputatie 1
Badge +1

Hoi, echt kut dat het nu zo gaat. Maar als je ouders het ook opmerken  kun je misschien met hun erover praten. En dit is niet gezond voor je lichaam, bel anders met de kindertelefoon of iemand die je vertrouwt 

 

 

 

Niek 

Reageer