Skip to main content
Vraag

Ik wil gwn niet mr leven

• December 21, 2025
  • 4 reacties
  • 82 Bekeken

Lynn2012
Forum|alt.badge.img

Hi, waar begin ik.. ik heb het gwn heel kak met m’n pa en met m’n stiefmoeder. Ouders zijn al uit elkaar sinds k 3 was en ben al 13 mr ben er nog niet iets van over. Verder heb k volgens iedereen boosheids problemen, ja k kan soms wat boos doen mr niet gelijk dat ik met dingen sla enzo, mr ja.. ik krijg voor alles de schuld, ze (pa en stiefmoeder) reageren altijd veel bozer op mij dan op de rest. Eigenlijk ben ik gwn veel te moe om nog door te gaan🙃… ik wil het nog zo lang mogelijk uitstellen voor m’n zusjes en broertje mr het lukt me gwn niet meer. Ik weet niet wat er met ze gebeurd als k weg ben.. kan iemand mij mis daar mee helpen en wat ik bij elkaar moet verzamelen voor een mogelijke politie melding?? Ik zou graag willen dat m’n stiefmoeder in elk geval voor een lange tijd weg gaat van m’n zusjes en broertje mr weet gwn niet wat k klaar moet hebben daar voor..

-Lynn2012

4 reacties

LoesDKT
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • December 21, 2025

Hoi Lynn2012

Je zit in een nogal lastige situatie zien we, zowel thuis als in je hoofd lijkt het. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.

Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Loes (De Kindertelefoon) 

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • December 22, 2025

Lieve schat, neem de goede raad van ​@LoesDKT  ter harte en ga bellen 😘 je hebt steun nodig, en een goed advies hoe nu verder. Bedenk wel dat je nog lang niet toe bent aan het einde van jouw jonge, nog beginnende leven lieverd. Hoe naar het nu ook voor je is, het lichtje komt echt in je leven en je geduld zal beloond worden. Je hebt daar nu natuurlijk nog niet veel aan maar je gaat echt sterker en zelfverzekerder door het leven in de toekomst en niemand mag jouw leven zo verpesten dat je over de drempel wil. Niet nu al ♥️ je zegt het al, er is nu al zoveel om voor te blijven, en dat wordt alleen maar meer. Bel met de Kindertelefoon meisje! Je hebt een goede lieve ziel en je hebt nog zoveel te geven en te krijgen! Vraag hulp en advies! 

Groetjes en mijn gedachten zijn bij jou 😘 xxx

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • December 22, 2025

@Nngirl  zo lief! ♥️🫂 Ik ben het helemaal met je eens! ​@Lynn2012  ik hoop dat je het vooruit helpt en heel veel sterkte! 😘 Liefs, Tover xxx

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • December 22, 2025

Ik ben het ook eens met ​@Nngirl  ! Veel sterkte hoor 😘🫂 Groetjes Tjempie xxx