Skip to main content
Vraag

ik wil gwn nie meer leven, ma ik wil mensen die van mij houden nie achterlaten

• June 14, 2025
  • 2 reacties
  • 54 Bekeken

anoniempjee xx
Forum|alt.badge.img+1

hallo

ik ben het echt gwn beu. ik ben nu ondertussen 14, ma ik zie het oprecht nie meer zitten.

kheb vanaf mn 7 al suicide wille doen, dan uiteindelijk is er dit jaar in februari denk ik, een politie gekomen, om mij een beetje gerust te stelle, en dan na een maand ongeveer voelde ik mij eindelijk terug goed in mn vel.

na 2 maanden is het echt terug beginnen zakken, mn ouders begonnen weer zoals voortaan te doen, mn zus ook, iedereen die ik ken gwn.

nu heb ik dus ondertussen een vriend, en die weet wel dak het daar moeilijk mee heb ma ik heb dus echt bijna elke dag ruzie me die omda ik mn gevoelens enz de hele tijd uitwerk op hem blijkbaar. ik wil hem echt gwn nie kwijt, ma ik wil dit gwn nie meer wnt het wordt echt allemaal teveel en 14 jaar is echt genoeg vo mij, buite dan dak mijn vriend echt nie wil achterlaten.

ik heb ook al van mn geboorte een eetstoornis, wa dus blijkt anorexia te zijn, en mn dietiste zegt, alsk nu nie dringend ga beginnen me eten, da ik over 5 jaar sterf, da heb ik ook tegen mn vriend gezegd.

ik wil gwn nie meer leven, ma ik wil al deze mensen die dan nog WEL van mij houden nie achterlaten, kan iemand ajb ajb ajb helpe..

2 reacties

• June 14, 2025

Hallo,

Dat klinkt inderdaad best ingewikkeld. Ik snap dat je niet meer wil en toch niet iedereen pijn wil doen.

Mag ik vragen wat je bedoelt met dat je ouders doen 'zoals voortaan'? Misschien kun je ze opnieuw je problemen voorleggen. Of naar je mentor gaan. Of is er een zorgcoördinator bij jou op school? Die zijn opgeleid voor dit soort dingen.

Je kunt ook met je vriend praten en vertellen hoe je je voelt en dat je het echt niet zo bedoelt en zo. Dat kan ook helpen.

Veel Sterkte!

Claire_KT
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • June 14, 2025

hoi ​@anoniempjee xx 

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.

In Vlaanderen is er ook een hulplijn, waar je kunt bellen, chatten en e-mailen. Hun website vind je via https://www.vlaanderen.be/organisaties/zelfmoordlijn. Ook zij zijn dag en nacht bereikbaar.

Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Claire (De Kindertelefoon)