ik wil gwn dood

  • 6 November 2023
  • 4 reacties
  • 119 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi ik ben een meisje 14 jaar en ik wil echt dood

ik zie het leven gwn niet meer zitten om heel veel verschillende soorten redenen

ik ga het nu over een rede hebben maar in mijn topic van een jaar geleden heb ik het ook over de andere redenen

ik ben dus 5 jaar gepest geweest het was echt een periode die ik het liefst achter me wil zetten maar dat lukt niet helaas

ik ben dus vorig jaar naar de 2e gegaan daar was het pesten eigenlijk wel opgehouden gelukkig

ik heb een jaar nodig gehad om me niet meer zo onzeker te voelen weer durven te praten in de klas niet meer te huilen elke dag op school en geen paniek aanvallen te krijgen elke dag op school

dus dit jaar aan het begin van de 3e voelde ik me eigenlijk gwn weer oke ik ging met plezier weer naar school en ik was wel weer blij

maar nu is een paar weken geleden een meisje uit mijn klas weer begonnen met mij te pesten en ik dacht dat we vriendinnen waren maar blijkbaar dus niet maar ik ben dus nu weer terug bij het begin ik voel me weer precies hetzelfde als eerst ik voelde me eindelijk weer goed en nu krijg ik weer paniek aanvallen

op school voel ik me niet meer veilig huil ik elke keer als ik alleen ben en ik heb er alles aan gedaan om mezelf te verbeteren zodat ik er bij zou horen zodat ze me aardig zouden vinden maar blijkbaar kunnen mensen gwn niet aardig tegen mij doen

ik ben er gwn klaar mee ik zie het nut van mijn leven al niet meer en ik wil het super graag beëindig maar ik kan het niet want ik heb een klein zusje van 1 en ik wil niet dat zij opgroeit zonder haar grote zus

ik wil haar beschermen zodat ze niet hetzelfde meemaakt als wat ik meemaak maar ik kan het niet veel langer volhouden het wordt gwn te moeilijk


4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Meisje1234 ,

 

pesten kan soms zo erg zijn dat je het niet meer vol kan houden. Wat naar om te lezen dat je in deze situatie zit. Ik hoop dat je nog veel andere reacties zal krijgen, maar ik wil je alvast laten weten dat je elke dag van 11:00 tot 21.00 uur met de Kindertelefoon kan bellen (0800-0432) of chatten als je anoniem je verhaal wil delen.

Ook kan je voor hulp of ondersteuning bij je zelfmoordgedachten contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl. Zij zijn dag en nacht geopend.

 

Veel sterkte gewenst,

groetjes Marieke

 

Reputatie 5
Badge +1

Pesten is inderdaad kut en ik word ook gepest en jij bent beter dan hun want ze zijn zelf onzeker enzo dus gaan ze mensen pesten.

Als je zm pleegt zullen ook heel veel mensen je missen( zusje ouders familie en mss nog vriendje/vriendin en vrienden)

Je kan ook bellen met 113 of bellen/chatten met de kindertelefoon.

Reputatie 7
Badge +14

Hey ! Ach wat naar allemaal !  Bel met de kindertelefoon en ga dit ook vertellen!  Aan je mentor bijvoorbeeld, of een docent die je kan vertrouwen. En je kunt misschien ook ergens lid van worden waar je leuke mensen ontmoet, zodat je je minder hoeft aan te trekken van die vervelende lui. Je zou bijvoorbeeld bij Scouting kunnen gaan, of bij een andere jongeren club waar je jezelf mag zijn. En zoals jij het hier beschrijft, vind ik je meteen al een super aardige lieve persoon!  Je mag er zeker zijn en zo lief wat je zegt over je zusje 😘 Ik weet zeker dat er heel veel mensen zijn die jou een topper vinden!  Ik hoop echt dat je iets aan mijn tips hebt 😊

Liefs en een hug !  Tover xxx

Reputatie 3
Badge

hey. Ik weet hoe je je voelt. Ik zit ook in zo’n soort van periode. Ik heb het erger gehad maar kreeg gelukkig hulp en het gaat nu al weer beter met mij. Het leven is ook moeilijk en pijnlijk. Ik had niemand die mij begreep en was erg eenzaam. Het enige wat mij overeind hielp was hoop, op een beter leven. zolang je blijft dromen en hoop hebben zal je het uiteindelijk bereiken.

Later als je ouder bent zal je een geweldig persoon zijn, beter dan al die pesters. want jij weet dat jij sterk bent omdat jij het hebt gehaald. jij hebt het overleeft dus hou vol. het leven is geen sprookje dat eindigdt met ‘ze leefde nog lang en gelukig’ nee. maar dat betekend niet dat er geen mooiere toekomst is. wees sterk en weet dat jij het waard bent, laat al die mensen die jou kwaad deden niet winnen. laat ze zien hoe sterk jij bent. want jij blijft staan, zij pesten anderen om hun zorgen te vergeten. praat er over met iemand die je vertrouwd of met de kindertelefoon.

iets wat ik je zou aanraden wat mij enorm heeft geholpen is MSA videos op youtube kijken. het zijn verhalen (in het engels) over mensen die uiteindelijk door hart te werken een mooie toekomst hebben en heel wat liefdesverhalen.

wees sterk want dat ben jij. wees sterk voor je zusje want zij zou jou meer dan ooit nodig hebben in de toekomst. misschien moet je gewoon even tijd voor jezelf hebben. stop gewoon even met school en ga helen. als je het niet aan je ouders verteld en je doet dat zullen ze ook zien dat er iets aan de hand is. ‘You now you can do it. and so do I.’ 😘

Reageer