Hoi ik ben een meisje 14 jaar en ik wil echt dood
ik zie het leven gwn niet meer zitten om heel veel verschillende soorten redenen
ik ga het nu over een rede hebben maar in mijn topic van een jaar geleden heb ik het ook over de andere redenen
ik ben dus 5 jaar gepest geweest het was echt een periode die ik het liefst achter me wil zetten maar dat lukt niet helaas
ik ben dus vorig jaar naar de 2e gegaan daar was het pesten eigenlijk wel opgehouden gelukkig
ik heb een jaar nodig gehad om me niet meer zo onzeker te voelen weer durven te praten in de klas niet meer te huilen elke dag op school en geen paniek aanvallen te krijgen elke dag op school
dus dit jaar aan het begin van de 3e voelde ik me eigenlijk gwn weer oke ik ging met plezier weer naar school en ik was wel weer blij
maar nu is een paar weken geleden een meisje uit mijn klas weer begonnen met mij te pesten en ik dacht dat we vriendinnen waren maar blijkbaar dus niet maar ik ben dus nu weer terug bij het begin ik voel me weer precies hetzelfde als eerst ik voelde me eindelijk weer goed en nu krijg ik weer paniek aanvallen
op school voel ik me niet meer veilig huil ik elke keer als ik alleen ben en ik heb er alles aan gedaan om mezelf te verbeteren zodat ik er bij zou horen zodat ze me aardig zouden vinden maar blijkbaar kunnen mensen gwn niet aardig tegen mij doen
ik ben er gwn klaar mee ik zie het nut van mijn leven al niet meer en ik wil het super graag beëindig maar ik kan het niet want ik heb een klein zusje van 1 en ik wil niet dat zij opgroeit zonder haar grote zus
ik wil haar beschermen zodat ze niet hetzelfde meemaakt als wat ik meemaak maar ik kan het niet veel langer volhouden het wordt gwn te moeilijk