Vraag

Ik wil graag meedoen aan The Voice maar ik durf niet...

  • 10 November 2021
  • 4 reacties
  • 84 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Heyy allemaal,

Ik ben een 12-jarig meisje en ik wil echt supergraag meedoen aan The Voice Kids, maar ik durf niet! Ik heb al naar een paar vriendinnen en mijn crush een filmpje gestuurd waarin in A Whole New World en Speechless (allebei van Naomi Scott) zing, mijn crush zei: "Wow dat klinkt best wel goed!" en mijn vriendinnen zeiden dat ik echt mooi zing. Dit gaf me wel een klein stukje meer zelfvertrouwen, maar ik weet niet of ik ook in het echt voor publiek durf te zingen. Er zit een heel groot verschil tussen een filmpje en in het echt, haha. Ik wil ook graag een keer met mijn crush afspreken om hem in het echt mijn stem te laten horen (als ik dat durf!), dus hoe moet ik dat aanpakken? En wat moet ik doen om meer zelfvertrouwen te krijgen en mijn stem te durven laten horen?

Xxxjes van Iemandjuh


4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Ja lastig. Ik vind het ook altijd eng om voor mensen te zingen. Maar de key is eigenlijk gewoon doen en blijven oefenen.

Reputatie 3
Badge +2

Hey!

Spannend ja…

Ik zou blijven oefenen ja,  en ik zou ehmm ja wat zou ik doen haha

Je moet meedoen wanneer jij er aan toe bent..

Maar als je vrienden zeggen dat het goed klinkt, zal het vast goed klinken!

 

xx

Hoi!

Leuk idee, ik zou gewoon zelf op eigen niveau stapje bij stapje werken naar optreden voor publiek. 

Misschien idee, maar beginnen voor je ouders te zingen? En dan in het echt voor je vriendinnen? Dat is misschien al een goed start punt! 

Maar zoals ik al zei, gewoon op je eigen niveau je zelf vertrouwen op bouwen. 
Het komt vast goed! Veel succes!

M.V.G Frits.

Reputatie 1
Badge +1

Hoi!

Leuk idee, ik zou gewoon zelf op eigen niveau stapje bij stapje werken naar optreden voor publiek. 

Misschien idee, maar beginnen voor je ouders te zingen? En dan in het echt voor je vriendinnen? Dat is misschien al een goed start punt! 

Maar zoals ik al zei, gewoon op je eigen niveau je zelf vertrouwen op bouwen. 
Het komt vast goed! Veel succes!

M.V.G Frits.

Ik heb me aangemeld maar nu dit… MARCO BORSATO EN ALI B WAAROM MOESTEN JULLIE DAT NU DOEN NU KAN IK NOG LANGER WACHTEN

Reageer