Ik wil graag iets aan mijn uiterlijk doen

  • 2 January 2022
  • 3 reacties
  • 79 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy mensen

ik kom met de deur in huis vallen: ik vind me zelf totaal niet aantrekkelijk knap of iets in die richting. Ik wil wel heel graag iets aan mijn uiterlijk veranderen maar ik ben bang voor die verandering. Ik krijg heel vaak opmerkingen van men moeder dat men haar niet zit en dat t er niet uit ziet en dat ik er sws niet uit zie. Alleen altijd als ik iets verander aan mij zelf moet er meteen weer zo'n grote ophef over worden gemaakt zoals: “oh kijk Aphrodite heeft eindelijk sus en zo” ik weet niet waarom maar daar word ik juist onzeker van en ik word er gek van. Ik wil ook graag gaan trainen van chloething alleen durf ik niet aangezien niemand in dit huis het word privciy kent behalve als het op hun aan komt. Ik durf gewoon niet. Natuurlijk speelt geld ook nog eens een rol want ik werk in de bediening en dat verdient atm niks. Ik ben op im emotianly drainend.

 

(sorry voor de spelfouten het is nu 06:34 en ben al de hele tijd wakker)


3 reacties

Veel mensen vergeten dat er genoeg personen zijn die je wel aantrekkelijk vinden.

Zo heb je iemand die op de standaard blonde haren - trainingspak meiden valt

Iemand die op de Gekleurde haren Piercings meiden valt

Iemand die op de kort harige dames valt

Iemand die op de vollere dames valt

Voor elk soort uiterlijk is er wel iemand die je aantrekkelijk vind en op hetzelfde moment is er geen enkel uiterlijk dat iedereen aantrekkelijk vind.

Iemand die jij heel onaantrekkelijk en/of lelijk vind kan bij iemand anders zo in de smaak vallen.

Heb je nog nooit gehad dat je iemand zelf heel lelijk vond maar dat diegene toch een mooie partner had?

Ik vind iedereen mooi, maar het mooiste als ze niet teveel aan zichzelf veranderen.

Denk aan make-up, een beetje is prima maar als je een hele berg make-up op je gezicht hebt vind ik het al niks meer.

Daarnaast maken jonge mensen (vaak minderjarig en dus illegaal) een grote fout.

Plastische Chirurgie.

Dat is denk ik het ergste wat je kunt doen.

Naast de risico's die het met zich meebrengt (hoe professioneel het bedrijf of de chirurg ook is) maakt het je een stuk minder aantrekkelijk in mijn ogen.

Ik kan kleine ingrepen soms wel begrijpen maar borst of bilvergrotingen en grotere lippen moet je echt niet willen.

Een hele belangrijke tip is dat je ook moet kijken welke doelgroep je aantrekkelijk moet vinden.

Als voorbeeld nemen we meiden die een borst of bilvergroting hebben laten ondergaan.

Als je kijkt wat voor mannen dat aantrekt moet je dat niet willen.

Kijk je naar meiden die niks aan hun lichaam doen en geen dure kleding kopen zie je dat er een hele andere doelgroep op af komt.

Dat zijn vaak ook veel leukere mensen.

En misschien het belangrijkste van allemaal, de leukste doelgroep zal je super graag als vriend / partner willen zonder dat je ook maar iets veranderd aan jezelf.

Badge

Hey! Ik wil allereerst even zeggen dat je hoe dan ook mooi bent hoe je bent! Iedereen is prachtig op zijn eigen manier! Maar opzich kan het zeker geen kwaad om meer te sporten en aan je lichaam te werken als jij je daar fijn bij voelt, zolang je dit niet te ver laat gaan! Laat trouwens niemand je naar beneden halen, is nergens voor nodig

Reputatie 6
Badge +7

Drie tips.

  1. Verander je uiterlijk en kleding vaak en veel. Niet eens omdat je het mooi vindt maar om te leren omgaan met de domme opmerkingen, en om mensen te laten wennen aan verandering.
  1. Privacy kun je nemen. Neem een stok (bezemsteel Action, 2 euro) of een houten lat die nét (2-3 cm) iets langer is dan je deurklink. Zet die rechtop onder je deurklink zodat die stok er klem onder staat, en de deurklink niet meer naar beneden kan.   Privacy. Realized. 
  2. Er komt iemand die jou mooi vindt. Zoals je bent. Ik garandeer het. 

 

Reageer