Veel mensen vergeten dat er genoeg personen zijn die je wel aantrekkelijk vinden.
Zo heb je iemand die op de standaard blonde haren - trainingspak meiden valt
Iemand die op de Gekleurde haren Piercings meiden valt
Iemand die op de kort harige dames valt
Iemand die op de vollere dames valt
Voor elk soort uiterlijk is er wel iemand die je aantrekkelijk vind en op hetzelfde moment is er geen enkel uiterlijk dat iedereen aantrekkelijk vind.
Iemand die jij heel onaantrekkelijk en/of lelijk vind kan bij iemand anders zo in de smaak vallen.
Heb je nog nooit gehad dat je iemand zelf heel lelijk vond maar dat diegene toch een mooie partner had?
Ik vind iedereen mooi, maar het mooiste als ze niet teveel aan zichzelf veranderen.
Denk aan make-up, een beetje is prima maar als je een hele berg make-up op je gezicht hebt vind ik het al niks meer.
Daarnaast maken jonge mensen (vaak minderjarig en dus illegaal) een grote fout.
Plastische Chirurgie.
Dat is denk ik het ergste wat je kunt doen.
Naast de risico's die het met zich meebrengt (hoe professioneel het bedrijf of de chirurg ook is) maakt het je een stuk minder aantrekkelijk in mijn ogen.
Ik kan kleine ingrepen soms wel begrijpen maar borst of bilvergrotingen en grotere lippen moet je echt niet willen.
Een hele belangrijke tip is dat je ook moet kijken welke doelgroep je aantrekkelijk moet vinden.
Als voorbeeld nemen we meiden die een borst of bilvergroting hebben laten ondergaan.
Als je kijkt wat voor mannen dat aantrekt moet je dat niet willen.
Kijk je naar meiden die niks aan hun lichaam doen en geen dure kleding kopen zie je dat er een hele andere doelgroep op af komt.
Dat zijn vaak ook veel leukere mensen.
En misschien het belangrijkste van allemaal, de leukste doelgroep zal je super graag als vriend / partner willen zonder dat je ook maar iets veranderd aan jezelf.
Hey! Ik wil allereerst even zeggen dat je hoe dan ook mooi bent hoe je bent! Iedereen is prachtig op zijn eigen manier! Maar opzich kan het zeker geen kwaad om meer te sporten en aan je lichaam te werken als jij je daar fijn bij voelt, zolang je dit niet te ver laat gaan! Laat trouwens niemand je naar beneden halen, is nergens voor nodig