Skip to main content
Vraag

ik wil gewoon naar huis

• June 23, 2026
  • 1 reactie
  • 19 Bekeken

Forum|alt.badge.img+6

ik wil gewoon naar huis, het land waar ik nu woon is gewoon niet hetzelfde als in Nederland. De mensen zijn wel aardig, maar niet alle mensen, mijn vrienden die me veroordelen op school, heel mijn jaargroep. Docenten die niks doen. Ik haat mijn school. Ik wil gewoon naar huis, ik mis mijn vrienden. Ik kan het gewoon niet meer, soms denk ik, ik ga gewoon weglopen en zelf terug vliegen naar Nederland, maar dat kan ook niet. Maar ik wil wel gewoon naar huis. 

En school, ik voel me daar ook niet welkom. Ik mag niet zijn wie ik ben, ik moet altijd veranderen, zo deed mijn “vriendin” tegen mij. Waarom moet ik verhuizen naar de andere kant van de wereld? Kan ik niet gewoon in Nederland blijven? 

1 reactie

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • June 23, 2026

Hoi lieverd

We zijn er voor je, en ik denk dat het ook belangrijk is dat je dit heel goed met je ouders bespreekt. Zij moeten weten hoe hun kind zich voelt en met jou meedenken en je steunen. Een beter advies weet ik nu zo niet helaas. Praat erover, ook met iemand die je vertrouwt en waar je goed mee kunt. Ik wens je veel liefs en sterkte! 🫂 

Groetjes liefs Tartan XxX