ik wil geen therapie meer

  • 9 June 2023
  • 1 reactie
  • 82 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

Hoi, ik wil even mijn verhaal kwijt xx

Ik voelde me alleen en ik voelde me rot, dus ik dacht " ik herplaats allemaal depri tiktoks zodat mensen het kunnen zien en kunnen helpen"

Dat was fk dom van mij, want R L M en E gingen naar de mentor omdat ze zich zorgen om mij maakten. M vond dat ik naar therapie moest dus dat zei ze en toen stuurden mijn ouders me er heen. Ik wil helemaal geen therapie volgen... doordat ik dat dus doe heb ik minder tijd voor school en blijf ik zitten, maar dat vind ik zoo eng want dan krijg ik een nieuwe klas. Maar ja ik heb in het verleden echt stomme dingen gedaan en nog steeds ben ik gewoon een kut kind. Ik ben depressief en dat verdien ik ook, want ik ben een kutkind. Ik wil me dus ook helemaal niet meer beter voelen en ik kan helemaal niks meer doen zonder me schuldig te voelen omdat ik iets niet verdien.…

Ik ben trouwens 14 en ja bedankt voor het lezen ♡♡


1 reactie

Hey @Girl.anoniem ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Veel sterkte, Evie (de Kindertelefoon)

Reageer