Vraag

Ik wil geen ruzie

  • 1 December 2023
  • 0 reacties
  • 34 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoi,

Er is een meisje op mijn school, laten we haar Nina noemen. Ze heeft weleens gelogen (ze weet niet altijd wat er aan de hand is en ze zegt dan maar wat), ze is eigenlijk heel lief.

Vandaag (vrijdag) zei een nieuw meisje op onze school dat ze haar eigenlijk best irritant vond. Dat nieuwe meisje maakt dingen altijd heel overdreven.  Toen zei (ik was hier niet bij maar ik heb dingen heel vaag gehoord) een (ex-) vriendin van Nina, dat ze haar eigenlijk veel te energiek vind en dat ze Nina wel een beetje irritant vind, Laten we dit meisje Sophie noemen.

Sophie heeft 2 beste vriendinnen op school die wss Nina nu ook haten. Ik denk dat Nina en het nieuwe meisje ruzie krijgen en dat Sophie en die andere 2 aan de kant van het nieuwe meisje gaan staan, terwijl iedereen gister elkaar nog gewoon mocht.

Ik wil echt niet dat ze ruzie krijgen want ik vind hun allemaal zo gezellig samen en ik vind het echt zielig voor Nina omdat ze niks fout doet, maat ik wil niet aan iemands kant staan en in de ruzie komen…

Heeft iemand tips om een vriendengroep bij elkaar te houden (deze ruzie is nog niet echt begonnen ofzo en ik heb nog hel weinig info over iedereens gedachtes) dus hoe kan ik ruzie voorkomen?!?!?

Groetjes kipfillet :)


0 reacties

Geen reactie

Reageer