Vraag

ik wil geen bikini aan bij mijn vrienden in de buurt

  • 13 May 2022
  • 1 reactie
  • 349 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

Ik ben dus uitgenodigd door iemand uit mijn vriendengroep op haar verjaardagsfeestje. We gaan met de hele vriendengroep zwemmen. We gaan met ongeveer 7 mensen als je mij meetelt. Ik wil eigenlijk helemaal niet. Maar ik moet wel gaan want ik heb ook andere dingen die ik dit weekend wil doen dus ik kan niet doen alsof ik ziek ben ofzo. Ik wil eigenlijk helemaal niet. Ik wil geen bikini aan bij de rest. Ik wil niet dat ze mijn lichaam zien. Het klinkt echt heel stom ik weet het. Ik ben ook niet dik/stevig ofzo maar toch. Ik heb alleen maar een bikini en badpakken zitten niet lekker en heb ik niet. Die broekjes heb ik ook al gepast (dat er toch wat meer van mijn lichaam bedekt is) maar die passen allemaal niet. Ik wil niet mijn lichaam laten zien. Ik weet dat ze me niet raar gaan aankijken ofzo maar in die vriendengroep zitten ook gemene mensen waarvan ik dan de hele tijd ga denken dat ze naar mij kijken ofzo. Ik doe ook sh (self-harm) soms. Je kan het niet goed zien. Alleen misschien wat geheelde littekens. Maar ik heb nog wel 'nieuwe' van ongeveer 2 dagen geleden. Mijn bikinibroekje bedenkt het wel maar ik weet dat ik heel de tijd eraan ga denken. Ik weet ook dat ik heel de middag alleen maar ga letten op mijn lichaam. Ik ben best onzeker over mijn lichaam namelijk. Iemand tips???????? Alsjeblieft.. ik weet echt niet wat ik moet doen..

- annoniem_meisje


1 reactie

Reputatie 5
Badge +1

Misschien moet je zeggen dat je niet wilt gaan? Of een smoes bedenken? Zo iets van “moest mijn ouders helpen” of misschien “familie uitje” of zo. Heb hier geen ervaring mee dus ik hoop dat iemand anders je betere tips kan geven. X Wolf

Reageer