Hoi iedereen die dit leest,
ik ben een jongen van 17 en ik heb een aantal goede tips nodig voor wat ik ga vertellen. Hopelijk is de tekst duidelijk en niet te lang om te lezen voor jullie:)
Ik zit dus op een school die erg vol zit dus moest mijn klas naar een andere locatie verhuizen. Hierdoor moest ik een aantal vrienden achter laten en heb ik best weinig contact met anderen. En er is dus een jongen(tussen de 12 en 14) op de oude locatie waar ik echt vrienden mee zou willen worden. Toen ik ongeveer in groep 7 zat was kwam hij voor het eerst school dus ik ken hem al best wel lang(niet persoonlijk). Sinds een jaar geleden zit hij ook in het voortgezet onderwijs. Toen zag ik hem elke dag en vond toen al dat hij een goede vriend kon zijn, maar ik durfde niet met hem te praten want ik zeg niet zo snel iets uit mezelf. Maar nu kan ik het niet meer aan. Ik heb hem op Tik Tok gezien en ik vind hem echt leuk. Ik denk dat ik een zware obsessie met hem heb. Ik denk nu tot de dag van vandaag constant aan hem en ik krijg zelfs geen eetlust door de spanning in mijn lichaam. Ik heb dit al eens eerder gehad bij andere personen maar nog nooit zo extreem. Bij anderen heb ik het ook gelaten omdat ik te bang was. Maar ik ben mezelf zat dat ik nooit iets durf te vragen of zeggen en kan me ook niet meer inhouden. Ik heb alleen geen idee hoe ik dit kan doen doordat we niet meer op dezelfde locatie zitten. Er zijn gelukkig wel fietsen van school die ik kan gebruiken om naar de oude locatie te komen maar ik heb dan niet eens 10 minuten de tijd om daar te blijven vanwege de pauze. Hij loopt in de pauze met zijn vriend(in) die net zo oud is als ik. Alleen ga ik echt niet zomaar naar hen toe lopen en dan met hem praten, dat is te raar. Ik had een manier bedacht dat als er dit jaar een schoolfeest georganiseerd wordt waarbij alle klassen elkaar zien dat ik zou wachten totdat hij naar de wc gaat en daar naar binnen gaan net nadat hij klaar is en dat ik dan hoi kon zeggen. Het probleem is dan dat ik niet weet of hij überhaupt naar de wc zal gaan en als hij wel gaat wat als hij alleen maar hoi terug zegt en daarna gewoon weg loopt. Moet ik misschien nog iets anders zeggen nadat ik hem heb begroet. Ik ga toch niet zeggen ‘hoe gaat het’ dan lijkt het alsof we elkaar goed kennen terwijl we maar een keer een interactie met elkaar hebben gehad. Hij lijkt me heel aardig maar wat als hij mij toch raar gaat vinden. Ik weet niet of dit kan helpen maar er is ook een Tik tok account waar zijn vriend(in) en hij op te zien zijn wat mij ook wel jaloers maakt en zelf heeft hij ook een account erop. Ik wil hem zo graag ik weet niet of ik sexueel aangetrokken ben tot hem maar ik heb hem zo hard nodig hij kan mijn leven zoveel beter maken en ik wordt er wanhopig van als alles zo moeilijk is bovendien weet ik niet eens of hij mijn naam weet.
Weten jullie hoe ik dit kan aanpakken? Hij is hetgene wat ik nodig heb en ik zal daar zoveel mogelijk voor doen maar ik kan dat niet zonder wat hulp. Weten jullie misschien wat ik zou kunnen zeggen als ik hem alleen tegen kom? Elk antwoord kan mij helpen. Bedankt als je tot zo ver hebt gelezen, ik waardeer het enorm en ik sta open voor alle reacties.
Groetjes