ik wil echt niet meer

  • 7 July 2019
  • 1 reactie
  • 75 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik heb al een antal topics geplaatst over mijn depressie maar het word aleen maar erger en erger ik vertel nu helemaal niks meer tegen mijn ouders tegen wie dan ook ik durf niks meer tegen de vertrouwenspersoon op school te zeggen en ik blijf mezelf pijn doen ik ben nu ook begonnen met mezelf te verbranden ik word er bang van ik slaap iedere nacht met verband om mijn arm heen omdat ik er niet meer naar durf te kijken😓mijn vriendin vroeg laatst of ik met haar wilde gaan zwemmen maar zij weet niet dat mijn hele buik vol zit met sneden ik word bang van mezelf want iedere keer als ik weer in een moment zit waarbij het gewoon echt niet meer gaat dan snijd ik mezelf of verbrand ik loop vaak weg ik praat er niet meer over en ik heb ook nog steeds geen hulp, ik begin de hoop op te geven ik heb het gevoel dat het niet meer goed komt ik Huil mezelf in slaap ik heb enge nachtmerries ik weet het gewoon niet meer ik weet niet wat ik moet doen ik ga vaak maar een soort plekje waar ik even tot mezelf kan komen maar elke keer als ik weer thuis kom dan is het weer ruzie ook mijn ouders beginnen weer ik word er zelfs bang van mijn vader kwam laats op mijn kamer hij was heel boos op mij want hij moest op gesprek komen bij mij op school aleen toen hij zo boos tegen mij deed moest het mij weer aan vroeger denken ik weet niet wat ik moet doen ik ben bang hoe moet ik verder? En gaat het nog goed komen? 😓 dankjullie wel alvast voor het lezen
xx

1 reactie

Hey,

Het gaat goed komen, omdat jij zelf nog vertrouwen hebt. Je zoekt namelijk naar advies op deze site en dat is stap naar de goede richting.

Ik adviseer je wat anderen je adviseren op je vorige topics.

Daarnaast vraag ik je naar je plek waar je jezelf kunt zijn. Waar is dat? Ik hoop dat dat niet in een eng bos is waar je om twee uur 's nachts naartoe gaat, want dat kan je angstig maken. Een goed plekje is dat je bijvoorbeeld in de middag een wandelingetje maakt.

Ik adviseer je om een dagboek bij te houden, waarin je alles bijhoudt. Schrijf, schrijf gedichten of maak tekeningen. Zet je leven op een rijtje in je dagboek. Het maakt niet uit hoe.
Zo orden je alles en dat maakt je vrolijker en zorgt ervoor dat alles niet uit de hand loopt.

Groetjes,

Geen_Naam

Reageer