Vraag

Ik wil dood, maar niet zelfmoord plegen

  • 29 September 2021
  • 9 reacties
  • 481 Bekeken

Badge

ik ben klaar met het leven, gewoon op…

ik wil niet meer leven, maar ik wil ook niet dood als je begrijpt wat ik bedoel, ik wil geen zelfmoord, maar ik wil niet doorgaan…

 

ps: dit is geen suicide note


9 reacties

Badge +1

Hoi @gebruikersnaam23 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Groetjes, 

Jip (De Kindertelefoon)

Badge

Hoi,

Ik heb precies hetzelfde. Ik weet dat ik het leven niet heb uitgespeeld maar dat wil ik ook niet. Maar ik wil geen zelfmoord plegen,maar wel dood. Ik denk dat jij het begrijpt. ik weet zelf helaas ook geen oplossing. Maar ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Reputatie 2
Badge +1

 hoi gebruikersnaam23

Ik heb het ook.

Zelfmoord is geen oplossing weten we.

ik zou met www.113.nl contact opnemen.

Ik hoop dat je je weer gelukkig gaat voelen. Ook al is het lastig om aan leuke dingen te denken.

Sterkte!

 

Liefs beartje

Reputatie 4
Badge +2

Hee! 

Het komt echt goed! Ik begrijp je, 113 zou je goed kunnen helpen. Of iemand anders waar jij je veilig bij voelt? Zorg goed voor jezelf!

Reputatie 2
Badge +1

-onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

 

 

hey,

 

ik weet inderdaad hoe je je voelt! en het is oke om je is wat minder te voelen maar als je hier langer last van hebt zal ik aanraden om met iemand contact optenemen. 

ik hoop heel erg dat je oke  bent. 

mvg

celina_hehe

Reputatie 3
Badge +1

Same maar niemand boeit toch om mij

Reputatie 2
Badge +1

hey,

ik snap het. 

je wilt idd niet dood maar gewoon dat de gedachten en gevoelens stoppen.

ik denk dat voor jou het beste is om te kijken of er iemand is in real life die je kan helpen ( leerkracht, famillie,vrienden,...) als dat een te grote drempel is raad ik je toch aan om met de kindertelefoon of met de zelfmoordlijn te kijken wat je kan doen. 

we zijn er om je te helpen!

mvg

Celina_hehe

Hey! 
Ik snap wel wat je bedoelt! Ik zal er met iemand over gaan praten; ouders, vrienden, kindertelefoon, mentor. In ieder geval mensen die je vertrouwt! 

Same maar niemand boeit toch om mij

probeer met iemand te praten over wat je voelt, hou vol!

Reageer