Ik wil dood maar ik ben te bang

  • 11 November 2021
  • 7 reacties
  • 341 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, ik wil echt heel graag dood en nee dit is geen rare aandacht trekkerij. maar ik ben dus gwn echt een bitch vind ikzelf en ik kan gwn niet meer met mezelf leven..ik wil snijden  :(( dus ja en zelfmoord..ik wil het echt.

weet iemand tips hoe hiermee om te gaan?

 

( deel van de tekst aangepast wegens regel 9,  het is niet toegestaan om tips te vragen om zelfmoord te plegen ; en gedetailleerde methoden van zelfbeschadiging noemen kan triggerend werken voor anderen en is daarom ook niet toegestaan )


7 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hey Bleekmiddel,

Pleeg alsjeblieft geen zelfmoord. Ik weet dat het nu heel verleidelijk is, maar er zijn echt mensen die van jouw houden!

Ik weet hoe erg het soms kan tegenzitten, maar het wordt echt beter! Probeer er met iemand over te praten. Dat kan iemand zijn zoals je mentor, vertrouwenspersoon, vriend(in) of iemand anders die je vertrouwd. Er zijn altijd mensen die van jouw houden!

Wat kan werken is je gedachten en/of gevoelens opschrijven. Dat kan als verhaal zijn, of gewoon als woorden. Dat kan helpen om je gedachtes op orde te brengen.

Als je je heel erg rot voelt kan het ook helpen om te gaan liggen en je handen op op je buik te leggen en op je ademhaling te letten. Dat kan helpen om te ontspannen.

Je kan natuurlijk altijd met de kindertelefoon bellen of chatten als je over je gevoelens wil praten. Als je denkt dat je zelfmoord gaat plegen kan je ook met 113 bellen of chatten. Zij kunnen je steunen en helpen.

Jij hebt zeker het recht om te leven! Jij bent goed zoals jij bent!

Groetjes iemand.

Reputatie 5
Badge +3

-onnodige quotes verwijderd-

Hey luister pleeg geen zelfmoord ieder mens is uniek en je bent been bitch en ik ben zo trots op je dat je dit hier hebt verteld ik weet niet of je bij een psycholoog zit maar dat helpt en ik weet niet hoe je over een psycholoog denkt maar ze luisteren nat je en helpen je echt. Je voelt je heel slecht en je denkt negatief over jezelf maar geloof me je bent perfect zoals je bent en ben zo trots dat je hebt verteld waarmee je dit ga alsjeblieft naar de psycholoog of bel met de kindertelefoon als er iets is ben ik er voor je:)

Jullie zijn echt heel aardig voor me <3

Bedankt voor deze lieve reacties dit helpt echt! 

Reputatie 2
Badge

Hey lieverd! 

Iedereen heeft wel eens een dipje of misschien zit je echt in een depressie. Maar niemand verdient het om dood te gaan en iedereen komt eruit. Jij dus ook! Pleeg geen zelfmoord want er zijn zoooo veel mensen die jou zouden missen die elke dag zouden huilen om jou. Je komt eruit! Heel veel succes en ik hoop dat dit je een beetje heeft geholpen! 

p.s praat er misschien als je dat durft met je vrienden over

Reputatie 3
Badge +1

hey, 

wat vervelend! ik vind het erg jammer dat je depressie hebt en dat je zelfmoord wil plegen. maar je moet weten dat bijna iedereen dat heeft of heeft gehad! Dit gevoel gaat ook weer weg. Ga je al naar de therapeut? als je dat nog niet doet zou ik dat zeker doen. Hou vol! byeee :)

Badge

hey lieverd,

 

Eerst wil ik heel even zeggen dat ik trots op je ben dat dit zo naar buiten durft te brengen. Oprecht echt heel knap ❤️ 
 

Ik vind het echt vervelend voor je dat je je zo voelt. Ik snap heel goed dat je je echt wanhopig kan voelen door al die gevoelens.

toch is het wel mega belangrijk om hier met iemand over te praten. Dat doe je al heel goed hier op het forum, maar face to face kan misschien iets fijner zijn. Ook kan je met de zelfmoord preventie lijn bellen. 
 

hou vol schat, je kunt dit! <33

Bedankt iedereen voor de reacties, mijn mentor weet ervan en ik heb nu op school een soort therapy <3 het gaat dus wel beter! bedankt voor jullie steunn

Xx Bleekje

Reageer