Vraag

ik wil dood ik kan t niet meer

  • 29 December 2019
  • 4 reacties
  • 85 Bekeken

Badge

Hoi iedereen ik ben mars en ik heb al 7 jaar last van depressie en ik trek het  niet meer elke keer als ik iemand leuk vind zeggen ze Nee  en ik voel mezelf echt een rotjoch het voelt gewoon alsof niemand me leuk vind want elk meisje zegt nee en mn juf pest me zelfs ik werd gepest en nog steeds word ik gepest ik heb bijna geen contact met mn moeder ik woon wel bij haar maar we praten bijna nooit en ik heb mn vader nooit gezien en ik trek het niet meer ik wil dood want dan voel ik dit niet meer😭😭😭

 

Wat moet ik doen ik wil zo graag dit niet meer beleven😭😭😭


4 reacties

Je juf heeft een voorbeeldfunctie, raar dat ze zo tegen je doet, ben je al bij een psycholoog geweest die kan je helpen en alles wat je dwars zit vertellen

Hi

Als ik jou verhaal hiir zit je in een best heftige periode. Ik weet niet of iemand van jouw omgeving weet wat er allemaal aan de hand is. Zo niet zoek iemand op om er over te praten (bijv oom, tante, andere juf/meester, vrienden, neef, nicht, buren) ik noem maar wat op. Hat kan zijn dat die persoon voor gedeelte kan helpen. Miss kan je nog wellicht te proberen te praten met je moeder ze moet  denk ik ook wel gezien hebben dat er iets aan de hand is?. Ook kan je aangeven aan de juf dat het niet leuk vindt( bijv als ze zo'n opmerking maakt) gewoon rustig naar der toestappen en op een sirieuse manier zeggen dat het niet leuk vindt. Werkt dat niet kan je altijd nog naar de hoofdmeester/hoofdjuf naar toe stappen en over je juf te hebben (desnooods je hele verhaal dus plus thuis situatie)

Je kan altijd bellen of chatten met de kindertelefoon

Ik wil je mee geven dat er altijd licht is in de donkere tunnel, hoe lang het duurt voordat je het vindt , hoe moeilijk te vinden is.. never give up! Er komen altijd betere tijden aan als je er maar in geloof en zelf dingen probeert. Zelfmoord is nooit de oplossing!!!!!!

Ik ben het voor het grootste deel eens met anoAnoniem. Maar ik zit ook in een situatie die niet makkelijk is daarom zal ik nooit  bellen/chatten met de kindertelefoon omdat deze mensen een “algemene kennis hebben”.  Een psychiater lijkt mij een een beter keuze je kan dat via je huisarts regelen , m’n pa is daar nu ook me bezig voor mij 

Hallo KoningValk :)

Je kunt het bespreken met De Kindertelefoon of met 113 over het feit dat je depressief bent en zelfmoord wilt plegen, heb je misschien vrienden of iemand anders die je vertrouwd waarmee je dit kan bespreken in het echte leven? 

-Dr8gon99

Reageer