Skip to main content
Vraag

ik wil dood

• August 6, 2025
  • 7 reacties
  • 87 Bekeken

Opiedop
Forum|alt.badge.img

ik wil dood ik kan dit niet meer alles wat ik doe is fout ik haat mezelf zo erg ik kan dit niet meer ik heb net aan mijn moeder verteld hoe ik me voel terwijl we ruzie hadden wat we heel vaak hebben ze is gewoon weggegaan en ze zegt dat ze moet nadenken hoe zij zich voelt en nu heb ik gewoon spijt dat ik uberhaubt iets heb gezegd  me vader boeit het toch niet me vrienden denken dat ik lieg omdat ik altijd een lach op mijn gezicht zet ik kan dit niet meer ik kan niet meer nep blij zijn ik wil gewoon dood

7 reacties

• August 6, 2025

Ik vind ze echt zo erg dat je vrienden je niet geloven iedereen kan zich zo negatief voelen de vrolijkste mensen zelfs ik vind ze persoonlijk gewoon fake friends en ik zou nog een keer met je moeder praten wanneer jullie geen ruzie hebben 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 6, 2025

doe het niet.

je bent een onzettend mooi persoon ondanks dat ik je niet ken. ik snap dat je het niet wil maar praat met iemand ookal is dit lastig het helpt echt ik zou met 113 zelfmoordpreventie chatten of bellen maar alsjeblieft praat met iemand 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 6, 2025

Wat een lastige situatie. Weet dat je altijd naar 113 kan bellen. Hopelijk kom je er uit.

xx liefs Wolf 🐺

j2000
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • August 6, 2025

Hoi ​@Opiedop ,

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.

In Vlaanderen is er ook een hulplijn, waar je kunt bellen, chatten en e-mailen. Hun website vind je via https://www.vlaanderen.be/organisaties/zelfmoordlijn. Ook zij zijn dag en nacht bereikbaar.

Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Sara (De Kindertelefoon) 

Opiedop
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • August 6, 2025

heey dankje voor de lieve reacties, ik heb later nog met mijn moeder hierover gepraat en ze gaat kijken of we ergens hulp kunnen zoeken ik weet niet zeker of ik dat al helemaal durf maar ik ga het proberen!  me moeder was later erg begrijpend 

• August 7, 2025

Wat goed van je 

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 7, 2025

Hey fijn ​@Opiedop  en top dat je zelf de stap hebt gezet! Het komt goed en jij verdient dat ook.  En degenen die jou willen helpen zijn zeker weten ook heel fijne en aardige mensen 🥰 succes! Liefs, Tover xxx