Skip to main content

Ik weet het allemaal niemeer. Ik doe al zo lang moeite om gwn weer beter en gelukkig te worden, maar ik kom geen stap verder en ik heb niemand om me heen.  Ik weet oprecht niet of ik het zo nog lang volhoud...

hey praat met mensen ook al is het spannedn

heb je geen famillie of iets?

ga online praten 

desnoods praat met mij

Hoi, je bent het waard om niet op te geven! Misschien kun je eens beginnen met de Kindertelefoon te bellen. En is het een idee om ergens bij te gaan, een club of hobby waar je leuke mensen ontmoet? En vertel hier gerust wat je voelt en waar je hulp bij nodig hebt! Misschien kunnen we helpen met tips. 

Groetjes liefs Tartan X 

@anoniem12345678 heyy Ik heb al eens gepraat met iemand en die wist alles alles alles zelfs dat ik liever dood wil en nu heeft ze me letterlijk opgegeven. Ik heb wel familie maar ben totaal niet close met hen en ik zie die nooit. @Tartan14 dankjee ik zit al op hobby’s maar overal voel ik mij slecht ik voel mij gwn een soort productiefout in deze generatie...

Ik weet het allemaal niemeer. Ik doe al zo lang moeite om gwn weer beter en gelukkig te worden, maar ik kom geen stap verder en ik heb niemand om me heen.  Ik weet oprecht niet of ik het zo nog lang volhoud...

Het komt echt goed, geloof me!

er zijn zoveel redenen om te blijven =)

Er zij nog zoveel dingen die je NIET hebt gedaan! 
Er zij geweldige mensen die op je staan te wachten, in de toekomst! 
Er zijn zoveel films die je nog niet hebt gezien die je MOET kijken!

Er zijn zoveel mensen die verdrietig zouden zijn als je er keur meer bent, en ik ben zeker dat iedereen hier dat ook zou zijn!

Je kunt dan nooit meer je favoriete eten eten als je er niet meer bent!

er zijn nog zoveel dingen die je niet geprobeerd hebt!

Dansen in de regen? =)

koude drankjes op een warme zomerdag =)

met kleine kinderen spelen =)

een warme douche op een koude dag

warme chocomelk in de winter

kerst =)

Cadeautjes geven 

Een voorbeeld zijn voor anderen =)

Wanneer het regent in de nacht terwijl je in bed ligt =)

De geur van taart die versgebakken is =)

watergevecht =)

waar zijn je dromen gebleven? Al de dingen die je wilt bereiken, komen dichterbij met elke dag =)

en er zijn ZOVEEL meer dingen!! 

@Mushroom123 dankjee voor je reactie ik weet echt dat ik dan al die dingen niet meer ga kunnen meemaken maar momenteel maakt mij da ook niemeer echt uit... Niemand heeft me nu nodig dus waarom wel ineens als ik er niet meer zou zijn

Dat is echt niet waar meid, je ziet het alleen nu niet. Het komt echt goed please doe het gwn niet… 

het is het echt niet waard voor een aantal mensen die misschien niet om je geven er zijn meer mensen die  je WEL mogen en om je geven dan niet!

ik zit al op hobby’s maar overal voel ik mij slecht ik voel mij gwn een soort productiefout in deze generatie...

Dat is echt niet waar, ookal voelt het misschien zo. Het komt echt wel goed dat beloof ik en ik ben al super trots op je dat je er nog bent en dat je dit deelt met ons =) 

Ja misschien wel maar verder leven hoeft voor mij oprecht niemeer 

Hoi Girlll,

We begrijpen dat je momenteel een moeilijke periode doormaakt.

Zoals Tartan14 ook aangeeft kan het echt helpen hierover te praten, bijvoorbeeld met de Kindertelefoon.

Wij zijn elke dag gratis en anoniem bereikbaar van 11:00 tot 21:00 uur. Je kan chatten of ons bellen: 0800-0432.

Groetjes,

Karin, De kindertelefoon.

praat anders met mij

hoi girll , ik snap het ik weet zelf ook niet meer wat ik wil doen maar 1 ding weet ik zeker dat ik mezelf niet ga doden maar ik ben er wel om met je te praten. misschien gaat dit je helpen een bucketlist maken heb ik ook gedaan en dan elke keer dat ik iets heb gedaan kan je het afkruisen miss gaat dat je helpen maar ik kan nog niks afkruisen want ik ben pas 12 jaar oud en heb veel dingen zoals reizen en tattoo’s maar ik weet nii zeker of ik een tattoo wil.

Ik kan nu niet met zekerheid zeggen dat ik het niet ga doen… Ik weet gewoon niet hoe ik nog verder kan ik zit al langer dan een jaar vast en ik ben alles echt beu. @anoniem0201 misschien moet ik wel eens een lijstje maken ja maar momenteel staan mijn gedachten daar niet zo op wel een goed idee dankje.

Hoi @Girlll ,

Naast de Kindertelefoon zou je ook altijd contact kunnen opnemen met 113. Dit kan dag en nacht via een bel- en chatlijn en is gratis. Net als bij de Kindertelefoon zijn gesprekken anoniem en vertrouwelijk. Veel sterkte!

Groetjes,

Lotte - De Kindertelefoon

Het is oke, het komt wel goed, je vind echt wel een uitweg ik beloof het. Meid, je kan dit. Ik geloof in je.  Ik ben er voor je.

Reageer