ik weet echt niet eens meer wie ik ben, maar ik moet doen alsof alles in orde is.
ik haat mezelf zo erg, dat ik mij door iedereen laten ompraten, en dat komt omdat ik hun gelijk geeft ze hebben gelijk ik ben een mislukking ik ben een mislukkeling ik ben een mislukking.
ik heb de woorden ‘ik ben trots op je’ nog nooit in het echte leven hebt gehoord.
Ik ga naar bed wetend dat ik niets heb bereikt en dat ik een mislukkeling ben. Mijn leven valt uit elkaar.
Ik zal jou altijd eerste plaats zetten voor mij zelf. (:
Kan het voor één keer in mijn leven gewoon goed met me gaan?
je bent een teleurstelling“
wanneer ik uit het niets in tranen uitbarst, omdat niemand weet wat er in mijn hoofd omgaat en dat ik mezelf niet eens lijkt te begrijpen.
Wat heb je allemaal gedaan vandaag? hetzelfde wat ik gisteren deed en de dag ervoor en de dag ervoor en de dag ervoor en de dag ervoor en de dag ervoor en de dag ervoor en de dag ervoor en de dag ervoor en de dag ervoor dat en de dag daarvoor en de dag daarvoor en de dag daarvoor en die dag daarvoor.
iedere 's nachts staar ik naar mijn plafond en vraag ik mezelf of ik ooit ver in het leven zou komen
als iemand iets over mij zegt dan doet het mij zo erg pijn,dat ik er de hele tijd moet aan denken in de klas. (Ik heb niemand ik ben alleen.)
ik wil alles zeggen, maar ik ben gewend om alles binnen te houden.
“heb je al gegeten?”
ja..?
Ik wil met iemand praten over mijn gevoelens, maar ik doe het niet omdat ik geen aandachtzoeker "wil zijn".
zal ik alles eindigen ?
soms realiseer ik mij dat ik nog te jong ben om dit allemaal te hebben (ik ben nog 16).
Hoe moeilijk dat mijn leven ook is, vertel ik niemand over mijn persoonlijke problemen, wie boeit het?.
Elke smorgens zet Ik zet mijn telefoon op niet storen, wetend dat niemand mij een sms gaat sturen, (ik heb niemand), misschien ben niemand?.
Ik heb geen energie om iets op school te doen, dan begin ik gewoon naar mijn blad te staren heel het lesuur wat moet ik anders doen?.
Ik zeg altijd f*ck love, maar dat is alles wat ik nodig heb.
ik ben de meest chille en stilste meisje die ik kon zijn in de klas, maar mensen hebben nog steeds iets te zeggen wat heb ik verkeerd gedaan?
“je bent lelijk”
oke.
“je bent raar”
oke.
“je bent irritant”
oke.
“je bent egoïstisch “
oke.
ik zit helemaal alleen in mijn kamer, en er zijn geen afleidingen meer en nog steeds begin ik in te storten.
wanneer ik mijn gevoelens probeer to verbergen maar ik vergat dat mijn ogen ook spreken..
als ik mensen zie die samen verliefd zijn en van elkaar houden, maar ik probeer nog steeds van mijzelf te houden.
Wat is het ergste gevoel voor je?? Mijn ergste is wanneer ik niet langer kan huilen met mijn ogen, maar kan huilen met mijn hart.
Ik probeer te doen alsof ik op dit moment niet echt het laagste punt van mijn leven ben.
school is weer over een maand.
Hoe ik mij voelde om de mensen met wie ik mee ben opgegroeid zien veranderen.
Ik ga altijd met een zware hart slapen omdat ik nog steeds niet weet wat ik verkeerd doe.
ik heb gewoon een knuffel nodig.