Hoi lieve lieve lieve lieve lieve lieve lieve persoon die dit leest:)
Daar ben ik weer, je weet wel die ene persoon die al zoveel topics heeft gemaakt maar niks helpt, ik wil weer wat kwijt. Ik ben nu iedereen kwijt, eenzaamheid komt me halen en heeft me eigenlijk al te pakken, ik ben nogsteeds verliefd, wel meer dan dat. Ze is de ware maar ik weet niet hoe ik haar ooit nog kan bereiken nadat ze me geblockt heeft zonder reden.
De dagen worden zwaar, lang en kutter. Ik ben zoooooooo moe altijd alles is stom behalve dat meisje en het moment diep in de nacht dat ik mezelf weer mag gaan snijden:) yeaaaahhhh…….
Zoveel mensen proberen te bereiken en alsnog laat iedereen me stikken. En voor degene die zeggen neem professionele hulp neem het. Geloof me depressie is niet professioneel weg te halen, je kan alleen de pijn een plekje geven. En zelfs dat kan ik nooit meer. Geloof me lieverd, als depressie je wilt, pakt die je en is er geen ontkomen aan. Je denkt misschien ja raketten of wapens zijn zoooo sterk en kan iedereen vermoorden, klopt ook maar geloof me, depressie wint altijd, altijd en altijd. Het moet helaas zo zijn:(
Doei iedereen weet 1 ding ik hou van jullie allemaal<3
Liefs mij:)
( deel van de tekst verwijderd door De Kindertelefoon vanwege forumregel 6:
6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.
Hiermee bedoelen we bijvoorbeeld:
- Het geven van of vragen om tips bij bijvoorbeeld, anorexia, illegale activiteiten of zelfbeschadiging is niet toegestaan.
- Aankondigingen van zelfdoding worden verwijderd. )