Skip to main content

Hey,

Ik ben een jongen van 13 jaar en ik wil dood het wilt allemaal niet meer. Ik ben verliefd op een meisje maar die heeft al een lief ik wil heel graag advocaat worden later maar dat kan niet omdat ik zo gezegd niet genoeg moeite doe volgens mijn ouders maar die weten niet dat ik me elke dag heel veel inzet om goede cijfers te halen en dat lukt dan niet. Ik kan met niemand spreken door wat er is in het verleden gebeurd is. Ik wil zo graag springen maar dat meisje wie ik leuk vind houd me tegen maar is dat het waard?

 

Aub help!

Hi, wat rot dat je je zo voelt :( 

ik zou (anoniem) eens proberen te chatten/bellen met www.113.nl. (Zelfmoord preventie) of www.dekindertelefoon.nl
 

sterkte! 
 

Mij_Niet_Gezien 


hoi,

Ik zou voordat je zm pleegt alles proberen om weer gelukkig te worden. Misschien kan je met een psygoloog gaan praten. Als advocaat worden niet lukt, dan zijn er genoeg andere banen die leuk voor jou zijn! en vergeet niet dat je met school alle kanten op kan en altijd nog een niveau omhoog kan als je dat wil. Geef niet op! Het wordt echt beter.

 


Ik vind het echt erg dat je je zo voelt, zelf heb ik ook een periode gehad waarin ik het allemaal niet meer zag zitten. Ik heb toen online hulp gehad van iemand die bij 113 werkt, zij heeft echt heel erg goed geholpen waardoor ik nu weer iets meer lichtpuntjes zie. De link naar 113 heeft iemand hierboven al voor je neer gezet, ik hoop echt dat je dit wilt proberen want je hoeft het echt niet alleen te doen! 


Reageer