ik wil dood

  • 7 June 2022
  • 6 reacties
  • 106 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

ik denk wel eens aan zelfmoord ik heb voor iedereen geheimen en durf nooit eerlijk te zijn dat het niet goed met mij gaat ik doe alsof het goed gaat met mij maar ik het gaat echt slecht met me ik wil wel me begeleider zeggen maar durf het niet te zeggen als ik bij haar ben volgens mij heeft ze soms dat ik met iets zit maar ik zeg dan dat alles goed gaat ik durf het niet aan mijn mentoren te zeggen want ik ben bang dat ze het aan me oma en vader zeggen en als ik ze zeg om het niet te doen dan ben ik bang dat ze het toch zeggen


6 reacties

Wat naar voor je.

 

ik denk dat je erover moet gaan praten 

het opkroppen is niet fijn en probeer het te vermijden

 

liefs van mij

en ik vertrouw in je pleeg alsjeblieft geen zelfmoord want jij doet ertoe.

Reputatie 4
Badge +4

Hey @Gekehenkie 

Als je over zelfmoord denkt (als je snapt wat ik bedoel) moet je 113 bellen!

groet @Socrates 

Badge

hey,

Wat erg voor je. Ik hoop dat het snel beter word, en dat gaat het ook worden dat heb je waarschijnlijk al veel gehoord maar dat is zo alles heeft een goed einde als het niet goed gaat dan is het niet je einde maar het moment om sterk te worden en te leren leven. Het leven is niet altijd makkelijk maar het komt goed belooft. En pleeg plss geen zelfmoord ga met mensen praten en dan ga je zien hoeveel mensen er wel niet om je geven zoals ik. Een dikke knuffel en hou vol!!

Lisa xx

Reputatie 1
Badge +1

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Groetjes, Bente van De Kindertelefoon 

Reputatie 1
Badge +1

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Groetjes, Bente van De Kindertelefoon 

Reputatie 7
Badge +9

Thanks voor jullie reacties 

Reageer