ik wil dood

  • 30 May 2022
  • 5 reacties
  • 121 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik wil gewoon dood.

Het is genoeg geweest. Teveel pijn, te lang. Ik kan niet meer. Ik haat mijn stomme hoofd. Hoe ik mensen lastigval en me dan verdrietig durf te voelen wanneer ze me uitleggen dat ze geen tijd voor me hebben. Ik haat hoe uitgeput ik ben. Ik doe niet eens iets. Ik haat mezelf voor mensen teleurstellen en niet beter zijn.Ā 

De enige dingen die ik wil zullen nooit gebeuren. De enige persoon om wie ik geef is een lerares en die is over een paar maanden weg. Ik ben dit leven zo zat. Ik moet het deze keer gewoon doen. Het niet bij gedachtes houden.

Liefs,

Mij


5 reacties

Badge +1

Luister, ga met iemand praten die je vertrouwt. Dit kunnen je ouders zijn, vrienden, maar ook een psycholoog. Zet je lerares uit je hoofd, iedereen heeft wel eens een speciaal gevoel voor iemand gehad, maar dit is een onrealistische relatie. Er zijn nog genoeg mensen die je tegen zult komen en waarmee je een goede relatie zal hebben. Zelfbeschadiging is ook nooit een oplossing en je kan er later veel spijt van krijgen, omdat die littekens permanent zijn uit een fase waarin je nu zit. Als jij zelfmoord pleegt zullen andere mensen hun hele leven pijn hebben en jou missen, wil jij ze dat aan doen? Iedereen heeft wel eens fases waarin die zich niet goed voelt en het leven niet ziet zitten, maar je komt er weer bovenop geloof me. De belangrijkste stap is toch wel met mensen praten en de gevoelens en pijn die je hebt te uiten (en niet op je lichaam).

Reputatie 3
Badge +1

Wat naar je kan trouwens echt goed duidelijk maken wat je voelt ik voel ook dat het is een naar gevoel maar weet dat je er niet alleen voor staat šŸ„° probeer om andere mensen te helpen dat helpt mij heel erg doordat ik andere mensen help worden die mensen blij en geeft het me een gevoel dat ik er toe doe misschien helpt hetĀ 

misschien is het handig om het diegene te vragen of ze bewust geen tijd voor je hebben of dat het zo op je over komtĀ 

ik kan vanuit een schermpje niet veel doen behalve dan zeggen vergeet nooit dat iedereen waardevolle kanten heeft en ook talenten ik geloof er in dat jij die ook hebtĀ 

je bent een waardevol persoon vergeet datĀ nooit ā¤ļøĀ 

Dankjewel voor het reageren, hielp me echt. Het gaat een stuk beter met me, wil niet meer dood.

Ik heb trouwens geen crush op die docente of iets, ben gewoon gehecht.

Liefs!

Reputatie 3
Badge +1

Ik wil ook dood maar miss word ik wel gereincarneerd als de baby van šŸ‘ØšŸ¾ā€šŸ¦²šŸ‘µšŸ» en dan blijf ik liever leven.

Reputatie 3
Badge +1

Kan je nog met die lerares praten? Dan kan je haar ook laten weten dat ze heel veel voor je betekent

Reageer