ik wil dood

  • 13 December 2021
  • 6 reacties
  • 158 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Weet de weg
  • 15 reacties

Ik kan nu wel een gesprek starten maar wat heeft het voor nut het leven is toch kort ik wil gewoon dood je veranderd niks alles is nep en ik ben het zat ik heb niemand die ik kan vertrouwen ja online vrienden maar of dat dat helpt ik wil gewoon weg gaan en niks meer doen ik wil gewoon dood


6 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Kipo ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Veel sterkte,

Renske (De Kindertelefoon) 

Reputatie 2
Badge

Of dat dat gaat helpen met iemand praten over je gevoelens ik heb dit al is eerder gedaan het heeft niet geholpen waarom zou ik het weer doen

Het zou jammer zijn nu al uit het leven te stappen. Er liggen nog zo veel kansen voor je. 
Je hebt een goede stap gezet door hiermee naar dit forum te komen.


Kan je dit met je ouders bespreken? Ook zij zijn er voor je. Ik vermoed dat ze niets liever willen dan dat je je problemen aan hen toevertrouwt, zodat ze je kunnen helpen.
 Met de juiste hulp, de juiste steun, kan je weer gelukkig worden.

Als je naar mensen in je omgeving gaan nog even te eng vindt, kan je, zoals je hier goed gedaan hebt, terecht op het forum. Je kan ook chatten of bellen met de KinderTelefoon. Een moderator kan in een gesprek met jou naar een oplossing zoeken waar jij je goed bij voelt.

Succes!

Reputatie 2
Badge

Wat maakt het uit je gaat toch dood als je beste vriend je beschuldigt en dan niet met je praat en nog andere dingen zoals ik ben dom ik doe nooit wat goed ik ben dik ik heb geen nut in het leven ik kan net zo goed gewoon dood gaan

Badge

Of dat dat gaat helpen met iemand praten over je gevoelens ik heb dit al is eerder gedaan het heeft niet geholpen waarom zou ik het weer doen

Lieve kipo,

snap dat je je zo voelt geloof me ik heb zelf ook zelfmoord gedachtes die rond gaan en mensen die zeggen dat ik erover moet praten en doe ik het werkt het niet…,maar wat ik wil zeggen is ik weet dat je het moeilijk hebt echt waar,maar ik wil je helpen het zou zonde zijn als je er opeens niet was 

 Oké je kent me niet maar weet ergens op de wereld een meisje is dat achter je staat voor 100%

Hoi @Itsmemg 

We lezen dat jij ook in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen.

Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Veel sterkte,

Anne (De Kindertelefoon) 

Reageer