Ik weet niet zo veel meer te zeggen. Ik zou er zelf echt kapot van zijn als je zelfmoord zou plegen. (Ook al kan ik daar eigenlijk niet achter komen) Ik hoop dat je het gewoon niet doet.
Gr. Pin
Gr. Pin
Gr amydekat Xxx
-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-
PLEEG GEEN ZELFMOORD! Praat liever met een therapeut, je juf/meester, een docent, de Kindertelefoon (0800-0432 of chat) en/of met je ouders.
Heey, hou alsjeblieft vol! Ik ben een vriend verloren aan zelfdoding. En zelf heb ik een paar jaar ook zulke gedachtes gehad en zelfs 2 pogingen gedaan. Had toen weinig mensen in m'n omgeving maar kijk...... Ik ben er nog 🥳 en dat kan jij ook! Het zal nog heel moeilijk kunnen worden maar weet aan het einde van een tunnel is altijd licht. ( nu is het een moeilijke tijd voor je een donkere tijd maar er komt vroeg of laat een tijd dat het steeds beter gaat en je je steeds beter gaat voelen zolang je maar doorzet en dan zul je het licht aan het einde van de tunnel zien) ik geloof en vertrouwen dat jij dit kunt! En hoe moeilijk het ook is praat er over. Met wie dan ook, een vriend/vriendin een familielid, een docent. En hoe je het doet maakt ook niets uit schreeuw het er uit, huil het er uit, praat het eruit, schrijf het eruit. Wat dan ook, zet alsjeblieft door!! Heel veel succes gewenst en ik wens je alle geluk en liefde toe
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.