Skip to main content

ik wil dood

  • June 24, 2026
  • 0 reacties
  • 10 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoii ik ben dus 13 en ik haat mezelf ik ben niet depressief mr ja ik weet dus niet of dat ook kan . Ik snijd mezelf met echt alles en ja ben nuneen tijdje clean mr ja hetvwerkt verslavend het enig eis dat ik naakt douche met sport en dat de meiden uit m'n team dus echt overbezorgd zijn. M'n ouders zijn er ook al een keer achter gekomen mr ik heb gwn gezegd dat het maar eenmalig is mr ja hé tuurlijk niet. Ik word zoals ik mezelf nu zie geen 15 meer. De enige reden wrm ik het nog niet heb gedaan is schuldgevoel want niemand heeft iets door behalve de mensen die ik iets heb verteld. Ik heb sws altijd al last van schuldgevoel voor alles zelfs dingen die niet eens leven en ik weet eig niet of ik wdl vrienden heb waardoor ik ook best eenzaam ben. Als ik dus iets vertel heb ik het al 100x geoefend met alle reacties die komen zodat het niet misgaat mr dit gaat dus wel altijd mis en ik begin te stotteren. Ik ben echt zo klaar met leven en ja er zijn nog 2 vriendinnen (?) Die het gaan doen als ik het doe en drm probeer ik me sterk te houden. Op school sta ik ook wel bekend als het ene vrolijke meisje dus ik ga nu niet als een goth door het leven en ik ben eig ook altijd vrolijk mr toch wil ik dood. Ik snap ff helemaal niks van m'n leven op dit moment en ik spring echt altijd van de hak op de tak. Oh ja ik word ook nog soort van gepest omdat ik naar kpop luister mr dat is gwn een van de dingen waardoor ik nog doorga. Ik voel me echt kaal zonder mn oortjes dus je zal me niet snel zonder zien. Ik snijd mezelf niet alleen trns, bijten schoppen boksen krassen en mentale pijn hoort er ook nog bij. Ik haal goeie cijfers voor iedereen in de klas want ik sta cum laude mr ik push mezelf heel erg waardoor ik eig nooit blij ben met m'n cijfers en daar worden mensen dan ook weer boos om omdat ik dan gwn niet zo moet zeuren. Ik heb mezelf al sinds groep 4 geleerd al m'n emoties te bedwingen mr dat is iets te ver gegaan waardoor ik niet geen negatieve emoties voel en ik dus nooit huil van verdriet of van pijn. Dus ja voor degenen die dit helemaal hebben gelezen dankje sry voor de lange story mr ik kan gwn niet meer en ik wil het gwn ff vertellen 

 

Xx