Ik wil de forumgebruikers nog effe bedanken.

  • 28 March 2023
  • 7 reacties
  • 120 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hey,

Ik zie het leven al een tijdje niet meer zitten. Ik denk erover om er een einde aan te maken.

Ik heb echt super lieve ouders en broers, maar ze begrijpen me niet. Ik wil de forumgebruikers bedanken dat ze altijd zo aardig zijn, begrip tonen en gewoon super zijn. Ik ben de kindertelefoon ook super dankbaar.


Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 10: plaats geen triggerende content op het forum.

 


7 reacties

Reputatie 2
Badge

Doe het ajbb niet!! Ik heb in dezelfde situatie als jou gezeten en ik voelde me de hele dag kut en alles maar geloof me het komt goed!! (Ik heb die gevoelens zelf ook lang meegemaakt) dus pls doe het niet. Je kan het💪🏼💪🏼

 

 

Reputatie 4
Badge +2

Heyy doe het niet ik ken je helemaal niet maar toch wil ik je hier houden! Er zijn zo mensen in deze situatie en die komen er uit en ik ben 100000% zeker van dat jij dat ook kan! ik geloof in jou en ik hoop dat je het niet doet want je kan dit je bent sterker dan je denkt!

Reputatie 7
Badge +9

Waarom zou je dat doen? Jou ouders hebben zo hard geprobeerd jou op te voeden, één sperma cel die naar het ei komt is 1/200000000, waarom zou je die kans willen laten gaan, wie weet heb je op je 19de een bedrijf opgezet die de toekomst gaat veranderen, waarom zou je het willen eindigen, gewoon omdat het niet leuk meer is? Het leven zuigt ja, maar niemand heeft gezegd dat het makkelijk zou zijn, hou gewoon nog even vol.

hey,

@benebird , @anonie3m  en @Hiikbeniemandopdezeaarde bedankt voor jullie reactie!

Stel dat ik het niet doe, heeft iemand dan een andere oplossing? Ik leef al 5 jaar met de hele dag een rotgevoel en kan dat gewoon niet meer aan.

Reputatie 2
Badge

Euhm ja ik ook maar misschien hier wat tips 

• Praat er over met vrienden die je goed kan vertrouwen

• Doe leuke dingen

• Misschien kan je erover praten met je ouders

• Wat mij erg heeft geholpen is praten met kinderen die ook in een depressie zaten.

Maar geloof me het leven zit vol leuke dingen dus geef aubbb niet op!! 
 

Je kan het💪🏼

hey, 

Jullie hebben best wel gelijk. Dus zal ik het nog niet doen. Ik weet niet hoe het in de toekomst gaat, maar ik hou het idee wel open. (het is een soort nooduitgang)

Heel erg bedankt!!!!

Reputatie 2
Badge

Goede keuze!! Ik weet dat het nu kut is enzo(ik heb het zelf ook) maar op die dag dat je eruit komt ga je jezelf zo dankbaar zijn dat je geen zelfmoord hebt gepleegd!! Je kan het💪🏼💪🏼

groetjes van mij:)

Reageer