Ik weet t niet ofzo

  • 27 June 2022
  • 0 reacties
  • 38 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Haiii, euhhh ja dit is zeg maar mijn eerste topic ofzoiets. Ik voel me de laatste tijd sinds ik denk december echt raar. Mijn ex vriend is toen vreemd gegaan. ik heb geen idee of dat er iets mee te maken heeft, want ik heb het idee dat ik dat wel achter me gelaten heb. Er is nogal wel veel gebeurd ook in mijn familie. ik ga sinds dit jaar naar het MBO en ik vind het wel leuk allemaal maar er veranderd ineens zoveel ik ben heel bang dat ik het niet ga halen ik heb nog maar een week om alles op orde te krijgen.  ik ben af en toe zo intens blij en gelukkig, maar ik heb ook dat ik mee dan ineens zo kut voel. Ik krijg zoveel stress doordat ik nog zoveel moet doen. ik heb 2 baantjes die ik echt heel erg leuk vind daarnaast speel ik ook trompet dus dat moet ik ook nog doen.  Ik probeer mijn vrienden zoveel mogelijk te zien maar dat lukt me af en toe gewoon niet.

 

ik ben denk ik ook weer intens verliefd op een jongen die me toch niet ziet staan. ik wil gewoon eigenlijk even mijn gevoel kwijt ofzo denk ik

 

ja dat wel


0 reacties

Geen reactie

Reageer