Vraag

ik weet niet zeker of ik bi ben!!

  • 15 September 2020
  • 4 reacties
  • 64 Bekeken

Badge

ik weet niet zeker of ik bi ben, want als ik aan een leuke relatie denk denk ik er aan een met een meisje, maar soms ook met een jongen, meisjes lijken me gwn veel leuker en gezelliger. ik weet niet wat k voel en het zit me erg dwars


4 reacties

Hoi!

Ik snap dat je hiermee zit, maar waarom moet je hier en van wie moet je hier een onderscheidt over maken. Gewoon proberen en zien wat er op je pad komt, later kan je altijd nog een conclusie trekken. <3

Ik hoor graag wat van je,

Xx🍀

Ik sluit me aan bij Anoniempje3. Is het per se noodzakelijk om jezelf in een hokje te stoppen? Kijk lekker wat er gebeurt. Al kom je een leuk meisje tegen, prima. En misschien kom je toch een leuke jongen tegen, ook prima!

Misschien heb ik weer veel te makkelijk praten omdat ik zelf niet met deze situatie bekend ben, of misschien een snufje Noord-Hollandse nuchterheid, so correct me if I'm wrong.

 

Groetjess

Badge

hoi, ik heb dit zelf ook wel een beetje, als ik denk aan mijn toekomst zie ik mezelf meer met een jongen. Maar ik heb het gevoel dat ik liever met een meisje wil zijn. Maar ik laat het gewoon! Boeie, als ik uiteindelijk blij ben maakt het toch allemaal niet uit? Ik bedoel. Maakt het echt uit of je iets zeker weet. Als je een meisje leuk leuk vind, is dat gewoon zo, En dan moet je het lekker zo laten.

Badge

thx het heeft super erg geholpen, echt bedankt!!

Reageer