Skip to main content

Hoi hoi!

dus als 14 jarige is het normaal dat je nog niet alles van jezelf weet maar voor mij voelt het alsof ik nog helemaal niks weet over mezelf. 
 

ik weet niet wat ik ben. Ik voel me een meisje op het ene moment en dan voel ik me ineens als gewoon een persoon. Het is super raar en ik weet niet wat ik er mee aan moet.

 

ook weet ik niet wat mijn sexualiteit is. Eerst voelde ik me bisexueel, toen was het pansexueel en nu voelt het alsof ik in geen enkel hokje thuishoor. Maar voor m’n gevoel moet ik wel een hokje kiezen anders pas in niet in society. 
 

het voelt voor mij alsof ik een klein mensje ben met alleen een naam en een leeftijd. En daarmee moet ik het doen. Voor de rest weet ik niks over mezelf. Persoonlijk vind ik soms best eng om me zo te voelen. Vooral omdat ik best vaak alleen ben en dan niemand heb waar ik er mee over kan kwebbelen. 
 

oké dankjewel voor het lezen! Dit moest ik gwn fftjes kwijt.

toedels,

Charlie <3

Hey charlieee,

Het is helemaal niet erg dat je nog niet alles over jezelf weet. Dat hebben veel andere kinderen ook.

Je hoeft helemaal niet in zo’n hokje te passen! Als jij je gewoon anders voelt, of je niet in zo’n hokje fijn voelt, dan doe je dat gewoon niet. Het is helemaal niet nodig om precies dit of precies dat te zijn. Jij bent wie jij bent!

Je hoeft dus niet per se in een categorie te vallen of permanent er in te blijven. Dat bepaal jij helemaal zelf.

Als je erover wilt praten kan je dat natuurlijk altijd met de kindertelefoon doen, of met een vriend(in) die je kan vertrouwen. Je kan het ook aan je mentor of vertrouwenspersoon op school vertellen, als jij dat wilt.

Hopelijk heb je er iets aan!

Groetjes iemand.


Reageer