Vraag

ik weet niet wie ik ben en wat ik wil

  • 23 May 2021
  • 1 reactie
  • 41 Bekeken

Badge +1

Hey, ik weet de laatste tijd helemaal niet wat ik wil. Bijvoorbeeld met kleding. Ik heb laats allemaal kleding bestelt maar het past allemaal niet bij elkaar. Ik had vandaag twee broeken van de zara binnen maar die waren veelste groot ookal had ik maat 34. Ik stuur ze maar gwn terug en bestel dan maar maat 32. Ook had ik van shein dingen bestelt maar ik denk dat dat erbij mij ook lelijk uitziet. Ik weet ook gewoon niet wie ik ben en dat is echt heel frustrerend. Ik wil gewoon weten wat ik mooi en leuk vind. Ook heb ik geen vrienden dus er is niemand waar ik dit soort shit aan kan vragen. Ik heb ook soms last van derealisatie, vooral als ik op school ben. Nu ben ik gewoon iemand die voor elk persoon een andere persoonlijkheid en stijl aanneem, maar dat wil ik niet ik wil gewoon mezelf zijn ookal weet ik niet wie ik ben.


1 reactie

Badge

hee, ik heb dit probleem ook soms. Mijn grootste tip is: geef het tijd! Als je jezelf de ruimte en de tijd geeft kom je er vanzelf achter wie je bent, wat je leuk vindt en wat bij je past. 
 

Met kleding moet je vooral experimenteren (verkeerde dingen kopen hoort daarbij) en vooral geen fk geven om wat mensen dr van vinden. 

 

hoop dat je hier iets aan hebt! <3

Reageer