Skip to main content

Ik weet niet wie ik ben...

• April 15, 2025
  • 1 reactie
  • 32 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi allemaal.

Ik heb geen flauw idee wat met mij aan de hand is. Van buiten lijk ik gewoon op een gewone loser, maar binnen is het helemaal chaos. Ik heb geen vrienden, ik praat met bijna niemand, ik ben heel stil en haal goede cijfers, maar omdat ik niks anders te doen heb in mijn leven heb ik veel tijd om te leren.  Ik wil gewoon een gewone jongen worden en niet een loser.

Ik wil dus een glow up maken en om eerlijk te zijn vooral uiterlijk, want ik zie er echt slecht eruit ik draag nogsteeds kleren die een beetje kinderachtig zijn mijn haar is gewoon plat op mijn hoofd en ik vind het zelf niet fijn, want van binnen voel ik me gewoon geen kind meer, maar ik durf niet te veranderen.

Ergens in mei ga ik waarschijnlijk naar een psycholoog ik hoop dat het ten minste een beetje helpt er is grote kans (vrijwel zeker) dat ik iets van adhd/autisme heb ik weet nog alleen niet welke van deze misschien zelfs allebei en misschien heb ik nog andere dingen. 

Heeft iemand tips wat kan ik doen voor glow up? (Vooral uiterlijk, want mental weet ik al)

1 reactie

Wie-zal-hat-weeten
Forum|alt.badge.img

Probeer newe dingen aan volg je hart en ik zoew gewoon je eigentijdse zoeken zeg tegen je ouder ik wil naar de kaper en mijn eige haar uit kiezen en mijn eige kleren doe je best en ik wens a vast sucses   

groetjes xxx