Vraag

ik weet niet wie ik ben.

  • 26 September 2021
  • 1 reactie
  • 61 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik was eergisteren op school. en mijn vriendin vroeg mij om te kletsen en nam me mee naar de boomhut ik wist niet waar het over ging ik voelde me echt niet lekker toen begon mijn vriendin te huilen. Ik wist nog steeds niet wat er was ze zij dat ze niet meer wist wie ik was. de dag daarop ging ik na denken wat ze had gezecht en toen kwamen er 2 meiden op me af een die ik al mijn hele schooltijd kende en een nieuwe van vorig jaar ze begonnen het hele verhaal te vertellen ik wist eerst niet eens meer waar het over ging het was echt heel lang geleden. vroeger zei dat mijn moeder mijn oma was omdat ze veel ouder is dan de gemiddelde ouder. Daar zat ik toen erg mee. waardoor die meiden gingen zeggen dat ik een: vuile leugenaar was , altijd jok ,lelijk ben en stink. hebben jullie tips om mij zelf terug te vinden. groetjes Floomie.


1 reactie

Hey! 

Ik denk niet dat je hier iets verkeerd doet, voor wat ik lees zijn deze 'vriendinnen' jou niet waard. Hoe je jezelf terug moet vinden weet ik niet maar ik zou die vriendinnen maar even proberen uit de weg te gaan, zoals ik al zei ze zijn het niet waard!

Groetjes Lucas 

Reageer