Skip to main content

ik weet niet wie ik ben

• September 6, 2026
  • 0 reacties
  • 17 Bekeken

mmarco
Forum|alt.badge.img+4

Ik heb geen idee of het goed gaat met mij. Ik vertel wel effe over mn dag: ik had in de ochtend bijles en ik had met een vriendin E afgesproken na mn les om de huisarts te bellen voor een afspraak, ik en E liepen gwn rond enzo en gingen zitten bij een bankje (ik had al de huisarts gemaild, bellen kon niet) en we zagen N en H, Ugh, konden ze niet weg ofzo?? N en E gingen veel met elkaar om, H zat te krijten. Ik deed mn best om niet te huilen. ……      . Alleen E zag het denk ik en ze zei zo van hey hey niet doen marco enzovoort. Mn ma belde me dat ik naar huis moest dus ik en E gingen weg van H en W. Onderweg belde mn ma weer en zei tegen me dat ik laat ben en ging nogmeer zeuren, ik deed mn tel dicht terwijl ze nog zeikte lol. Nee fucking marco, je gaat niet huilen zei een stem in mn hoofd. Ga je weer alle pret verpesten??? E vroeg aan mr of ze me ging buitensluiten net, ik zei van nee maar eig was het wel zo. Ze zei nog wat en ik zei niks meer. Ik huilde. E zei: marco? Wat is er? Ik weet het zeker: ik zag er fucking lelijk uit. E streelde mn schouder eenbeetje en TOEN KWAM FUCKING H. Huh wat is er met hem vroeg ze aan E. Uiteindelijk ging H weg en ik vertelde aan E dat ik mn ma haatte en wil ………     enzo. Later appte E me en ze zei dat ze H zag terwijl ze naar huis liep en die vroeg wrm ik huilde en E antwoordde dat ik het moeilijk had. Holy fuck.

De tekst is een beetje aangepast i.v.m regel  6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende inhoud of links op het forum.