Skip to main content

sinds paar maanden voelde ik me verdrietig en erg schuldig. Mijn vader is 3 jaar geleden overleden en ik had het gevoel alsof ik een slechte dochter was en dat hij veel beter verdiende, nadat ik me elke nacht in slaap huilde omdat ik erge schuld gevoelens had. Heb ik toch maar besloten mijn mentor te appen omdat ik me zelf ook ging beschadigen. Maar nu voel ik helemaal niks, gewoon leeg en heb ik ook spijt dat ik mijn mentor hier over heb geappt.als ik er nu aan terug denk heb ik het gevoel alsof het nep was Ook al zit en zat  mijn hele been vol met sneeën…

Heey,

Wat vervelend. Ik vind het juist heel goed dat je je mentor hebt geapt, heel dapper! Hij/zij kan jou helpen. Praten lucht op.


het is niet jouw schuld onthoudt dat!!!


Hoi butterfly.93, 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon


Het is niet jou schuld, echt niet!! Zelfs al ken ik je niet, ik voel gewoon dat jij een hele goede dochter voor je vader was!! 

 

Veel sterkte 🍀🍀🍀🍀🍀🍀❤️

Brilletje12


Hey Butterfly.93,

Wat vervelend dat je je zo voelt en dat je denkt dat je een slechte dochter was. Dat ben je echt niet! Jij kon er niks aan doen! Die schuldgevoelens zijn echt niet nodig. En spijt hebben dat je mentor hebt geappt is ook niet nodig. Dat is juist heel dapper en verstandig! Zij kan jou helpen. Heb je het gevoel overdag ook? Zo ja dan kan je afleiding zoeken of iets doen waar jij rustig van wordt. Dat het gevoel nep voelt herken ik wel, maar dat is het echt niet! 
 

Succes!

Groetjes iemand.


Reageer