Hoi,
Ik ben d. Ik zit in 4vwo en heb een NG pakket. Sinds de lockdowns en de continue switch tussen online en school voel ik me beroerd en heb ik erg veel faalangst bij toetsen en proefwerken. Van buiten ziet niemand iets, omdat ik altijd blij en vrolijk ben, maar van binnen voel ik een grote steen in mijn maag. Ik voel me zo depressief en ik word sinds covid ook elke dag heel snel moe. Als ik mijn gevoelens probeer te uiten bij mijn ouders, zeggen ze dat ik gewoon lui ben en dat ik meer moet leren. Mijn punten zijn tot nu toe niet zo best. Dit komt omdat het concentreren gewoon niet lukt. Tot covid was ik een perfectionist die altijd boven een 8 probeerde te halen, maar nu heb ik gewoon het gevoel dat ik niks meer wilt doen. Ik wil dit niet aankaarten bij school omdat ik eerlijk gezegd een beetje bang ben en ik denk dat zij er niet veel aan zullen doen. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen want ik wil ook gewoon mijn ouders trots maken maar ik heb gewoon geen energie meer. Het zou kunnen dat ik een burn out heb, maar ik heb echt geen idee of ik nou echt lui ben of dat er iets anders aan de hand is. Eerlijk gezegd hoop ik dat ik gewoon lui ben, want ik heb gewoon niemand met wie ik kan praten. Ik hoop dat ik een paar antwoorden zal krijgen die me een beetje zouden helpen, alvast bedankt.