Skip to main content

vandaag had ik onvoldoendens gehaald in mijn toetsweek en me moeder die was heel boos op mij en nu het ik dus allemaal kleine roode schaafjes en morgen heb ik een diner en ik weet niet wat ik moet doen kan iemand mij helpen(maar voor de rest hebben ik en meย  oeder geen ruzie ofzo) maar ii ben niet depresief maar ik moest de agressie gewoon fftjes kwijt

Ik denk dat het heel goed is om hier toch met iemand over te praten.. Nu zijn het kleine krasjes.. Het kan ook nog veel erger worden.. Het feit dat je op deze manier je frustratie of pijn kwijt maakt is niet de manier die helpend is.. Ikzelf heb erge littekens op mijn armen.. Hoe eerder je hiermee open bent hoe beter het voor je is in je toekomst.. Als het erger word krijg je littekens.. Verbergen, schaamte, daardoor word de cirkel alleen maar moeilijker..erger.. Terwijl je zult zien dat er meer jongeren zijn die je meer begrijpen dan je denkt๐Ÿ‘

Had ik vroeger dat advies maar eerder gehad.. Schaam je er niet voor het is een vrij bekende omgang van emotie.. Hoe eerder je leert er anders mee om te gaan.. Hoe beter je je zult voelen.. Later ben je blij met die keus๐Ÿ’ช๐Ÿป๐Ÿ’ช๐Ÿป littekens komt je nooit vanaf en je neemt voorย  altijd bepaalde nare herinneringen naar boven als er weer eens iemand vraagt wat er is gebeurd..terwijl je met wat inzicht begrip en juiste hulp een stabiele toekomst hebt๐Ÿ’

Zelfs tegenwoordig kan je online anoniem proffecionele hulp vinden๐Ÿ‘


Reageer