Vraag

ik weet niet wat ik moet doen

  • 13 June 2020
  • 2 reacties
  • 46 Bekeken

Badge

Hey, ja ik voel me dus je laatste tijd heel kut en ik kan uren huilen zonder reden me ouders zijn in een scheiding ik heb veel ruzie met me zusje waardoor ik me kut voel ik slaap slecht ik vind eten kut omdat ik bang ben om dik te worden en geef daardoor ook niet toe als ik honger heb en doe gewoon alsof ik geen honger heb ik heb laatst ook een paniekaanval gehad en ik weet nou even niet meer wat ik moet doen en ik weet nou niet of dit sirieus iets is zoals depressie maar ik vind dan gelijk als ik dat denk dat ik me aanstel, ik weet niet of ik wel hulp durf te zoeken.. iemand tips?


2 reacties

Hey, wat vervelend voor je!

Probeer toch met iemand hierover te praten, misschien iemand anders uit je familie of je vrienden.

Het is altijd goed om je hart te luchten over wat er in je hoofd omgaat. Ga eens proberen met je zusje te praten, misschien als jullie het er samen over hebben dat de ruzie ook wat minder is.

Door alles wat je meemaakt kun je je wel eens onzeker voelen, maar dat hoeft helemaal niet!  Zorg dat je gaat praten met iemand die je vertrouwt, al is het een leraar op school.

Ik hoop dat het snel weer beter met je gaat!

 

liefs

Badge

Hey, wat vervelend voor je!

Probeer toch met iemand hierover te praten, misschien iemand anders uit je familie of je vrienden.

Het is altijd goed om je hart te luchten over wat er in je hoofd omgaat. Ga eens proberen met je zusje te praten, misschien als jullie het er samen over hebben dat de ruzie ook wat minder is.

Door alles wat je meemaakt kun je je wel eens onzeker voelen, maar dat hoeft helemaal niet!  Zorg dat je gaat praten met iemand die je vertrouwt, al is het een leraar op school.

Ik hoop dat het snel weer beter met je gaat!

 

liefs

Thnxx dit betekend echt veel voor me

Reageer