Beantwoord

ik weet niet wat ik moet doen

  • 23 June 2019
  • 3 reacties
  • 232 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3
  • Weet de weg
  • 22 reacties
beste lezers
ik ben Anne 13 jaar oud
aan het begin van dit jaar kwam er een meisje naar mij toe en vertelde me dat ze niet meer wou leven ik heb haar toen geholpen om uit haar depressie te halen en het lukte maar na de kerstvakantie gin het mis ze viel weer terug in haar oude gewoonten's in heb haar toen weer geholpen in de tussen tijd was er nog een meisje met de zelfde klachten naar me toe gekomen en heb ik ook geholpen maar het hielp niet het eerste meisje heeft een poging tot zelfmoord gedaan en de andere wou niet naar mij luisteren na een aantal maanden is het me toch gelukt maar doordat ik zo veel bezig was en ben met zelfmoord vergeet en vergat ik mezelf mijn mentor zag het en heeft me toen door verwezen naar de huisarts maar het helpt niet sterker nog het wordt alleen maar erger ik ben zelf begonnen met snijden terwijl ik dat niet eens wil maar als ik weer in zoon moment zit ben ik mezelf niet mijn mentor is daar vrijdag achter gekomen en heeft me geappt of ik maandag even bij hem wil komen maar ik durf niet ik weet niet wat ik moet zeggen

weet iemand wat ik moet doen of zeggen
icon

Beste antwoord door Anonymous 24 June 2019, 06:09

Bekijk origineel

3 reacties

Ik zou het allemaal gewoon eerlijk zeggen,met het geheim houden kom je toch niks verder voor de meisjes en voor jou niet
Reputatie 2
Badge +3
ja maar wat als hij het niet begrijpt en mijn ouders belt dat wil ik echt niet
hey

je hoeft aan je mentor niet alle details te vertellen je kan ook alleen zeggen dat je je zelf uit het oog was verloren en dat het daardoor ff niet zo lekker gaat.

zo vertel je niks en misschien weet hij er als nog raat mee en als je dit vertelt lijkt me de kans klein dat je ouders worden gebeld.

groetjes
bella

Reageer