Skip to main content
Vraag

Ik weet niet wat ik moet doen

• February 18, 2026
  • 3 reacties
  • 48 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi! Ik heb geen idee hoe ik moet omgaan met mijn gevoelens ik weet ook niet wat ik moet doen met echt HEEL VEEL DINGEN.. bijvoorbeeld mijn beste vriendin die gaat veel meer om met iemand anders dat mag wel maar we liepen naast elkaar en ze ging ineens weg naar die andere vriendin dat is echt kut want ik wil gwn een beste vriendin die mij snapt en die niet ineens weggaat naar iemand ander. Ze ging vandaag toen we aan t afspreken waren ging ze met die vriendin bellen.. Weet iemand wat ik moet zeggen of doen?

3 reacties

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi,

Ik snap dat je dat vervelend vind.  Ik denk dat je het beste gewoon je gevoelens kunt toelaten die er op dat moment zijn zonder er perse iets mee te doen.  Je zou ook kunnen proberen je gevoelens op te schrijven. 🙃

Wat betreft je vriendin is het fijner voor jezelf lijkt me om het aan haar te uiten.  Je kunt zeggen wat het met je doet en haar vragen waarom ze dat doet, om zo wat meer duidelijkheid te krijgen. Het is dan geen aanval, maar dit mag je wel gewoon vriendelijk benoemen. Ik hoop dat het lukt 😊

Liefs 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • February 19, 2026

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

@Boterbloempjee Echt heel erg bedankt ik ga het proberen! Het schrijven had ik eigenlijk niet echt aan gedacht dus dat ga ik ook proberen.

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi ​@kdenkteveelna ,

Graag gedaan! Ik hoop dat het helpt. 🙂 ik bedenk me nu opeens; heb je wel iemand waar het vertrouwd bij voelt om het over dingen te hebben? Je bepaald natuurlijk zelf wat en hoeveel, maar misschien dat dat ook kan opluchten, omdat er dan echt iemand luistert zeg maar.  🙃

Liefs ♥️