Skip to main content
Vraag

ik weet niet wat ik moet doen

• October 20, 2025
  • 2 reacties
  • 39 Bekeken

Hoi 

Dit is mijn eerste keer dat ik een bericht plaats maar ik weet niet echt wat ik moet doen en alvast een waarschuwing het gaat wel om een gevoelig onderwerp dus als je daar niet tegen kan lees alsjeblieft niet verder

Vlak voor de zomervakantie heeft mijn nicht zelfmoord gepleegd ze was 20 jaar en woond opzichzelf het was al laat in de avond toen mijn moeder gebeld werd door mijn tante dat mijn nicht al 2 dagen niet naar werk was geweest en dat er iets niet klopte mijn moeder is toen met de auto mijn tante gaan halen en zijn ze samen met mijn andere nicht naar haar appartement gereden mijn moeder heeft mijn nicht daar gevonden. Daardoor heeft mijn moeder een trauma opgelopen ze heeft ook therapie maar ik heb heel vaak dat als ik thuis kom of naar onder ga dat mijn moeder zit te huilen op de bank ik wil haar hiermee helpen maar ik weet niet wat ik moet doen of ik dr gewoon moet laten als iemand tips heeft pls laat het me weten ik wou dit ff kwijt

Groetjesss van mij💋

2 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 21, 2025

Wat vervelend! Probeer gewoon vaak bij dr te zijn en luister als ze wil praten, soms is dat al heel fijn. En misschien kan je zelf ook met iemand praten, want het is echt zwaar. 

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • October 21, 2025

Jeetje zeg, wat heftig allemaal! 

Ik zou zeggen dat je gewoon zoveel mogelijk tijd met haar moet doorbrengen en er zijn voor haar als ze iemand nodig heeft om te praten!

Ik zou ook kijken of je iemand in je omgeving hebt om zelf mee te praten want het kan best heftig zijn, dit allemaal in je eentje te doen!

Heel veel sterkte 🫶🏽

Xxxx Leo Leo