Skip to main content
Vraag

ik weet niet wat er is met mij

• April 27, 2026
  • 2 reacties
  • 69 Bekeken

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4

hey 

laatste tijd op school verberg ik mijn depressie niet meer maar ik heb ook gemerkt vanaf dat iemand babbelt tegen mij dat ik weg val en niet omdat ik moe ben door te weinig slaap ofzo ik kan oprecht niet meer opletten alles gaat gewoon stil ik kan me niets herinneren van wat er vandaag gebeurd is wat ik heb gezegd enzo ik weet niet wat dit is en vraag me af als jullie dit ook hebben 

xxx nevada

2 reacties

Forum|alt.badge.img

Heyyy

Wat vervelend dat je dat  hebt en het klinkt als dissociatie, Het is een toestand waarin gedachten, emoties en herinneringen tijdelijk niet goed samenwerken, waardoor de omgeving of het eigen lichaam onwerkelijk of vreemd kan aanvoelen. 

(Ja ik heb dit van Google ik wist niet hoe ik het moest uitleggen) 

Maar als het je leven gaat belemmeren en als het lang aanhoud is het wel slim om naar de huisarts te gaan.

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • April 28, 2026

hi ​@Nevadatjee ik denk dat ​@Walker170567 het al erg goed heeft uit gelegd. ik wou je wel even mee geven dat je echt niet de enige bent die dit heeft er zijn veel meer mensen die dit hebben dus je bent niet anders dan anderen. en ik denk dat het inderdaad goed is om het met je ouders of een huisarts te bespreken als het aan houd.

veel liefs vie