Hi allemaal,
(Sorry voor het lange verhaal)
Ik weet niet of ik m'n vriendin nog moet vertrouwen... ik heb dus iets met m'n blaas waardoor ik soms in mn broek plas. Dat is heel erg vervelend en ik moet daarvoor vaak naar het ziekenhuis. Een vriendin van me vroeg laatst waarom ik eigenlijk steeds naar het ziekenhuis moest. Ik zei dat ik het liever niet wilde zeggen alleen hoorde ik later van haar moeder dat zei letterlijk moest huilen omdat ze dacht dat ik haar niet vertrouwde. Uiteindelijk heb ik het tegen haar gezegd maar vond dat wel moeilijk. Zij zei toen dat ik haar kon vertrouwen en het tegen niemand zou zeggen. Toen werd ik voor anderhalve week in het ziekenhuis opgenomen. Ik heb nog een vriendin en tegen haar had ik ook gezegd van dat ik het liever niet wilde zeggen en zij vond dat wel gewoon goed en respecteert dat gewoon. Nu heb ik later gehoord van die vriendin die het niet wist dat de vriendin dit het wel wist in de klas wilde zeggen waarom ik in het ziekenhuis werd opgenomen! Ik schaam me er heel erg voor en wil dat dus echt niet. De vriendin die het niet wist heeft haar toen tegen gehouden omdat zij wist dat ik het liever niet vertelde. Sorry voor dit lange ingewikkelde verhaal😅 maar wat moet ik nou met die vriendin?!
(Bericht aangepast door De Kindertelefoon in verband met forumregel 6: Plaats op het forum geen persoonsgegevens)