Vraag

ik weet niet of ik het wil

  • 23 February 2024
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Heyy iedereen ik zit met een euvel

Ik was in de vakantie van een pony afgevallen en nu vind ik het suuuuuper spannend ik maak elke week ruzie met me moeder omdat ik niet naar paardrijles wil. Maar ik hou zo veel van paarden maar niet van die snelle pony's die snel schrikken. Ik had ook eindelijk iemand gevonden wie ik haar pony mocht verzorgen en dat mag nu niet merr want me moeder is helemaal klaar met de paarden en heeft me er af gehaald. Help me please


2 reacties

Ik denk dat er drie mogelijkheden zijn:

  1. Je praat met je moeder en haalt haar over de pony te verzorgen (onwaarschijnlijk, maar je kan het nog een keer proberen)
  2. praat met je moeder en vraag of je weer op paardrijles mag, hiervoor moet je je wel over je angst heen zetten. Dit is moeilijk, maar nu heb je het probleem alleen maar ontweken en daar schiet je ook niet veel mee op. Het is ook prima als je dit niet doet, maar dan is het wel logisch dat je moeder niks meer met paarden te doen wil hebben. Paardrijden kost geld ;)
  3. je weet je moeder niet over te halen :(
Reputatie 2
Badge

Ik denk dat er drie mogelijkheden zijn:

  1. Je praat met je moeder en haalt haar over de pony te verzorgen (onwaarschijnlijk, maar je kan het nog een keer proberen)
  2. praat met je moeder en vraag of je weer op paardrijles mag, hiervoor moet je je wel over je angst heen zetten. Dit is moeilijk, maar nu heb je het probleem alleen maar ontweken en daar schiet je ook niet veel mee op. Het is ook prima als je dit niet doet, maar dan is het wel logisch dat je moeder niks meer met paarden te doen wil hebben. Paardrijden kost geld ;)
  3. je weet je moeder niet over te halen :(

Dankje! Het is gelukt ik zit er weer op!

Reageer