Vraag

Ik weet niet of ik dit nog langer vol kan houden

  • 8 December 2022
  • 4 reacties
  • 183 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Ik schrijf dit op om even iets kwijt te kunnen. Je kan reageren, hoeft niet. 
 

Ik voel me al best een poosje niet heel erg blij meer. Niet depressief denk ik, maar ik word niet meer blij van school, wat ik eerst wel had. Ik zie nergens meer plezier in behalve naar mijn verzorgpaardjes gaan. Ik heb 2 jaar geleden een burn-out gehad en ik ben heel bang dat ik daar weer in terug val. Ook ben ik heel erg moe en heb vaak geen puf meer om naar school te gaan.  2 maanden geleden was dit veel minder. Vaak heb ik de slechtste dagen als ik de stop week heb met de pil.
Gisteren dus woensdag had ik ruzie met mijn ouders en toen heb ik mijn moeder geslagen. Heel erg maar ik kon niet anders, ze wouden mij naar school brengen maar ik had al zo vaak aangegeven dat ik niet naar school kon, ik kon het niet. Echt niet. Omdat ik het gevoel heb dat niemand mij meer begrijpt en ik het niet wist hoe ik het op een andere manier kan aangeven dat ik niet meer naar school kon. Ik heb vorm van autisme en daarom zit ik op speciaal onderwijs. Maar zelfs daar voel ik me niet meer goed, alles wordt gewoon te veel. 


4 reacties

Reputatie 1
Badge

Hey

ik snap je, ik heb ook het gevoel dat niemand me begrijpt en ik wil ook niet naar school gaan. Maar weet dat het goed komt. Je gaat nu door een moeilijke periode maar komaan je kan het. Eventjes doorgaan en dan ben je eindelijk klaar met school. En als je het gevoel hebt dat niemand je begrijpt, kan je misschien naar je mentor gaan en vragen dat ze niets tegen je ouders gaat zeggen. Als je het vraagt gaan ze da ook nie doen 

Reputatie 7
Badge +7

Zo erg bedankt! Zo'n berichtje helpt mij echt weer er door heen. Ik ga het met mijn metor bespreken!

Reputatie 2
Badge

Hey,

wat naar zeg. Maar alles komt wel weer goed, probeer met mensen te praten en zoek dingen uit in school wat je weer zin kan geven om naar school te gaan. Zoals vrienden, vakken, bepaalde docenten probeer er het leuke in te zien :) ik hoop dat dat helpt

 

en stel dat er mensen zijn die kut over je doen moet je daar gewoon niets van aantrekken of tegen de mentor vertellen :)

Reputatie 7
Badge +15

Ja of docent. Als de mentor niet vevalt! * bevalt❤️
 

Mij_Niet_Gezien 

Reageer