Vraag

Ik weet niet meer wat ik moet doen. Iemand tips?

  • 1 January 2023
  • 3 reacties
  • 47 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Ik heb een online vriend waar ik al bijna 2 jaar vrienden mee ben, de laatste tijd groeiden we een beetje uit elkaar en altijd als dat zo langzaam gebeurd dan stress ik daar zo van. Dus ik wou er een einde aan maken (onze vriendschap) ik had hem dus een berichtje gestuurd en hij was zo van nee nee nee het spijt me, toen raakten we aan de praat (hij nam dat ik hem ‘weg wou’ niet serieus dus hij ging grapjes maken zodat we misschien nog vrienden konden zijn) maar hij begon over mijn familie problemen en zei dat mijn leven vreselijk was. Na ongeveer 2 uur praten zei ik gewoon straight to the point dat ik gewoon geen vrienden meer wou zijn. Toen zei hij ‘EINDELIJK, dat is het enige wat je hoefde te zeggen’ en toen heeft hij mij geblokkeerd en ik weet niet wat er aan de hand is want dit wou ik al heel lang. Maar nu lig ik al een uur te huilen en het is bijna 4 uur snachts. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen, ik mis hem nu al zo erg en ik heb heel veel spijt dat ik dit heb gedaan en ik weet niet wat ik moet doen. Ik ga denk ik echt overgeven zo, iemand tips? 
ps: ik had wel 9 maanden ofzo een obsessie met hem en ja ik ben nog steeds heel erg aan hem vastgeplakt merk ik en ik weet gewoon niet wat ik moet doen (het was online)


3 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Hey je hebt verschillende opties om dit te fiksen! Je kan het accepteren en hem gewoon loslaten en je meer hechten aan andere vrienden. Of je kan hem weer proberen te voegen via snap of insta of mss heb je zn nummer. En vertellen hoe het zit en dat je bang was dat jullie toch uit elkaar zouden groeien en het daarom maar duidelijk wou hebben. Je zou ook een tijdje kunnen wachten en wat meer afstand van hem nemen en dan weer contact zoeken. Elkaar de tijd en ruimte gunnen is ook soms nodig. Je zou zelf moeten kijken wat je het beste lijkt. Ik zou het ook heel moeilijk kiezen vinden!heb zo iets soort gelijks meegemaakt. Maar stay strong❤️

Groetjes anoniempie145

Reputatie 2
Badge +2

Hoii, dankje voor je reactie. Ik had een formele brief geschreven en een vriendin gevraagd of zij die naar hem kon sturen (gewoon via chat natuurlijk). Maar eigenlijk wist ik al dat er niks ging gebeuren want hij neemt nooit de tijd om lange dingen te lezen. Zoals verwacht heeft ie gezegd dat hij het niet allemaal wou gaan lezen, maar wie weet leest ie het ooit. Gelukking weet ik nu wel dat hij het gewoon niet waard is.

Reputatie 7
Badge +15

Goed idee ? Je hebt zijn nummer stuur een appje via je vriendin! 
 

groetjes 

Mij_Niet_Gezien 

Reageer