Skip to main content

ik heb laatst besloten dat ik lesbisch ben maar ik begin te twijfelen want ik vind jongens eigenlijk ook wel leuk. ik heb het gevoel dat niemand mij serieus neemt. ik weet ook niet of ik lesbisch ben of gewoon een jongen wil zijn. ik denk dat de kinderen op mijn school weten dat er iets is en daar gebruik van maken door mij te treiteren. ik fiets elke dag langzaam naar huis omdat ik met de gedachte van zelfmoord zit. en dan krijg ik van die opmerkingen dat ik langzaam fiets waardoor ik me kut voel.

ik probeer die woede eruit te slaan, maar ik weet dat dat niet goed is en dat ik er beter over kan praten. ik ga ook naar een psycholoog om over dat soort dingen te praten maar ik durf het niet.

ik heb hulp nodig maar weet niet hoe en van wie.

kan iemand helpen? 

Hoi @ikweethetnietmeer2009 ,

 

het klinkt of je in een heftige situatie zit. Super goed dat je er over probeert te praten.

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl , zij zijn 24 uur per dag bereikbaar.

 

Veel sterkte en de hartelijke groetjes,

Marieke / De Kindertelefoon

 


Reageer