Skip to main content

Hoi allemaal

Toen ik klein was vond ik het altijd leuk om verhaaltjes te bedenken. Het was altijd heel onschuldig bijvoorbeeld dat ik een hondje had of dat een telefoon had waar ik mensen me belde of dat ik superkrachten had. Later ongeveer in groep 4 begon ik met verhalen waar ik 2 vrienden had waar ik alles me dit een jongen een meisje en ze waren broer en zus een tweeling. Daarna over dat ik een grote broer had. maar de laatste tijd weet ik niet meer wat echt is en wat niet. Ik had blijkbaar een verhaal bedacht in me hoofd dat ik ruzie had met me beste vriendin maar dat was uit eindelijk niet zo. ik bedenk ook verhalen over geesten vrienden heb. Ik praat dan met ze over van alles maar nu als ik klas ben zie ik ze door het raam en dan denk ik was het een verhaal of is het nu echt. ik zag ook een keer een lange man in me kamer staan en eerst dacht ik dat het gewoon een schaduw was maar dat kon niet een minuut later waren zijn ogen licht aan het geven. en gisteravond zag ik ook allemaal mensen met pakken en hoeden van vroeger door de muur lopen. en soms hoor ik ook opeens iemand schreeuwen.  het kan ook gewoon zijn dat ik moe ben. maar ik heb het ook als ik heel goed heb geslapen. ik word er zo gek van ik voel ook de hele tijd dat iemand me aan raakt( me een knuffel geven, een hoofd klopje, iemand aan me trui treken. dat soort dingen) zo ja 

byee heb een fijne dag

Hoi wat naar voor je ik weet eigenlijk ook niet wat dit is misschien vragen aan de kindertelefoon?


Hoi ik denk dat @wilhelmavemela  gelijk heeft en je misschien kan bellen met de KTF want je mag best hulp hebben :)

Succes ! Hoop dat het lukt :)

Grtz liefs Julian X


Reageer